سلام,خوش آمدیداین وبلاگ برای کسانی که نمیدانند(آواکس)چیست و کارگرد با این برنامه توضیح داده شده است,که چگونه با گوشی خود چت کنید, آنچه شما نیاز دارید تماس بگیرید امران=«««$!lv£»»»



سلام به دوستانی که برای اطلاعات از آواکس از این سایت دیدن کردید ما شمارا آوکس لایو چت دعوت میکنیم تا لذت ببرید (-:

آواکس چیست؟

از تلفن همراه خود، فقط برای مکالمه یا ارسال پیام کوتاه یا بازی استفاده می کنید؟
.آیا جز کسانی هستید که با کامپیوتر، چت می کنند؟


.آیا مایلید تمامی امکانات یک برنامه چت را در تلفن همراه خود داشته باشید و بدون محدودیت زمانی و مکانی، از چت کردن لذت ببرید؟

.از امکانات دیگر یک گوشی همراه، چه می دانید؟
.آیا مایلید فایلهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید؟ حرفها و نظراتتان را چطور؟


پس با من همراه باشید تا برایتان توضیح دهم.

آواکس یک برنامه چت قابل اجرا بر روی گوشیهای دارای قابلیت GPRS و جاوا (Jar) (J2ME.) بوده که امکانات یک برنامه چت کامل را در اختیارتان قرار می دهد...

آواکس چه امکاناتی دارد؟


آواکس دارای منوی فارسی است


1)- امکان چت و ساختن چت روم های عمومی.


2)- امکان چت و ساختن چت روم های خصوصی.

3)-امکان چت در چت روم های رسمی (مخصوص کشورها).

4)- تبادل پیام شخصی بین دو نفر، و به صورت خصوصی.

5)- درجه بندی اعضا بر حسب مقدار چت همان عضو در آواکس.

6)- جست و جوی چت روم بر حسب نوع زبان یا کشور و یا نام چت روم.

7)- ذخیره هر پیام ارسالی یا دریافتی در INBOX و .OUTBOX

8)- استفاده از تمامی کاراکترهای موجود برای ساختن .ID

(9- آواتار .

10)-امکان تغییر محیط چت.

18)-تبادل عکس، فیلم، متن، موزیک، و یا هر فایل دیگر.

19)- امکان چت کردن از طریق رایانه و از طریق سیستم یک پارچه (Web Caht)، و بدون نیاز به نرم افزار خاص

20)- دارای NEWS) line) برای درج پیامهای تبریک، تسلیت،اخبار و یا تبلیغ یک وبلاگ یا وبسایت و....(هر یک از پیامهای شما برای تمامی اعضای آواکس در سرتاسر دنیا نمایش داده می شود ).


با تشکر از جناب ادمین و تولید کننده آواکس چت و این مکان





دانلود
آواکس چت


پنجم 2.1.0 -- 2010 مارس 26، دانلود برای موبایل گوشی های : جاد ، جار ، برای بلک بری : جاد کد ، کد - 1


پنجم 2.1.0 -- زبان روسی (русский язык)، برای گوشی های موبایل : جاد ، جار ، برای بلک بری : جاد ، کد ، کد - 1

2.2.0 -- 2011 مارس 14، جاد دانلود ،جار

2.0.0 -- 2010 فوریه 1،
جاد دانلود ،جار


1.9.2 -- 2009 سپتامبر 5، جاد دانلود ،جار


1.9.1 -- 2009 اوت 29، جاد دانلود ،جار


1.0.5 -- 2007 ژانویه 20،
جاد دانلود ،جار

 نسخه اخر
 اواكس در وبلاگ 

2.2.0 -- 2011 نوامبر 05، جاد دانلود ،جار

باز کردن آواکس چت زنده با کامپیوتر


سرور 1

سرور 2




کلیک کنید همنشین رسانه ها




کلیک کنید آواکس
چت زنده انتشار یادداشت هایی از نسخه موبایل


این چت است که همیشه با شماست!



گفتگوی زنده -- دوستیابی رایگان نرم افزار چت برای گوشی های موبایل وکامپیوتر با عکس ، انیمیشن لبخند ، آواتار ، اتاق خود ، پیامهای شخصی ، لیست تماس ، تبادل تصویر ، موسیقی و فایل ها ، با پیام های رنگارنگ و بیشتر ادامه... هر یک از ما تلاش کرده است حداقل یک بار برای ورود به اتاق چت از طریق اینترنت مرورگر را بر روی کامپیوتر ، وپ مرورگر بر روی تلفن همراه ، با استفاده از لیست ، ام اس ان و یا برنامه هایی مانند. برخی از افراد استفاده از خدمات چنین آشنا کنید ، دیگر به دنبال ارتباط آسان ، سوم -- به متناظر با شرکای تجاری. کامپیوتر گپ و برنامه ها بسیاری از توابع ، اما آنها وصل مردم را به رایانه های شخصی ، و توانایی های وپ - چت هستند و نه محدود شده است. در محصول شبکه جدید آواکس گفتگوی زنده" برای تلفن های همراه پشتیبانی از برنامه های جاوا ، کامپیوتر و رایانه (چت باز کردن) شرکت (company "AVACS"(www.avacs.net را تحقق بخشیده است توابع محبوب و افزود : تعداد تا به روز توانایی ها ، به سمت تلفن های موبایل. از جمله توانایی های اصلی واکس گفتگوی زنده" عبارتند از : * توانایی برقراری ارتباط در اتاق های مختلف بسته به منافع کاربر ؛ * از ایجاد اتاق مشترک در دسترس همه کاربران و همچنین آنهایی که خصوصی ، اختصاص داده شده برای برقراری ارتباط صمیمی ؛ * تبادل پیغام های شخصی در خارج از اتاق ؛ * پر کردن پرسشنامه و به دنبال از طریق پرسشنامه از کاربران دیگر ؛ * با استفاده از عکس ها در پرسشنامه ای که ممکن شد به استفاده گسترده از تلفن های دوربین. برای کاربرانی که نشانی از دوربین در تلفن های همراه خود را ندارند را پیش بینی توسعه دهندگان از عکس ها از دانلود فایل را بر روی تلفن همراه ، از طریق وب سایت (http://www.AVACS.net/LIVECHAT/) در اینترنت و یا از طریق پست الکترونیکی ؛ * جستجوی پیشرفته توسط داده ها پرسشنامه ؛ * تبادل فایل ها ، عکس ها ، موسیقی ها و ملودی ؛ * نمایش از فایل های گرافیکی و عکس بر روی تلفن همراه با پردازش قبل بر روی سرور ، که اجازه می دهد تا در انتخاب اندازه مناسب و فرمت تصویر برای این مدل تلفن همراه بسیار برآورده ؛ * ارسال ایمیل و پیام کوتاه پیام ها به آدرس / شماره مشخص شده در پرسشنامه ؛ * از ایجاد لیست تماس (دفترچه آدرس) ؛ * استفاده از انیمیشن و similes آواتار ؛ * تغییر رنگ پس زمینه پیام و چت ؛ * توانایی وارد چت از گوشی های مختلف تلفن همراه تحت کاربری و رمز عبور خود را. واکس گفتگوی زنده" نیز جزئی است ، اما توابع دستی مانند کشور شناسایی خودکار ، فیلتر اتاق ، پیام به مدیر ، سابقه پیامهای شخصی و غیره. مشاهده تصاویری از برنامه در واکس صفحه شات pege AVACS.












از نقطه نظر فنی به عنوان نرم افزار متوجه 3 - سطح مشتری به سرور سیستم ، که در آن پایگاه داده ، منطق و پردازش متوسط ​​بر روی سرور قرار گرفته است. بعد از واکس کسب و کار زندگی" این نرم افزار دوم که در آن کاربر پسند رابط پنجره استفاده می شود. استفاده از چنین فن آوری را فعال کنید توسعهدهنده را کاهش دهیم اندازه از فایل جار که در تلفن همراه نصب شده در حالی که فراهم کردن مقدار زیادی از توانایی عملکردی و گرافیک ، از یک سو ، و ساخته شده این امکان برای تغییر و یا اضافه کردن به توانایی های جدیدی را به نرم افزار بدون تغییر بخشی مشتری ، از سوی دیگر.



آواکس چت توسط www.avacs.net دانلود

ایمیل:ijo.jo69@yahoo.co.id

شخص تماس با ما :

ویکتور در : victor@avacs.net (مدیر]



زندگی
کسب و کار است


این بازی یک نوبت جدید در بازی های چند نفره است. نسبت به بازی های چند نفره دیگر J2ME طراحی شده برای گوشی های، این بازی را قادر می سازد شما خیلی بیشتر از بازی "چهره به چهره". در "زندگی واکس کسب و کار" شما شرکت خود را به ارتفاعات غنا در میان همتایان دیگر منجر شود. بنابراین ، در حال حاضر شما شروع به بازی "چهره به تمام" حالت!
هدف اصلی این بازی این است که تبدیل به ثروتمندترین شرکت در میان همه رقبا. اشیاء اصلی در این بازی :
* بورس اوراق بهادار -- در اینجا شما می توانید منابع اقتصادی و یا خرید نگاهی به تغییر در قیمت برای آنها.
* املاک. تمام اموال خود را : منابع اقتصادی (شما می توانید آنها را از اینجا فروش)، خانه، اتومبیل، غذا، و غیره..
* بانک. در اینجا شما می توانید تعداد نامحدودی از اعتبار و یا گرفتن قرار دادن پول در سپرده. به یاد داشته باشید اگر شما قادر به بازگشت پول قبل از تاریخ نهایی اعتباری -- بازی خواهد کرد آن را به طور خودکار می کنند (به همان است با سپرده)
* فروشگاه. مثل "بورس اوراق بهادار" است، اما در اینجا شما می توانید غذا ، لباس، تبادل ماشین، منزل، و غیره خرید
* استراحت. همانطور که تاجران واقعی، شما نیاز به مراقبت از سلامت خود و سطح خلق و خوی. بنابراین ، در اینجا شما می توانید سلامت خود و ترمیم را شل کنید. شما می توانید در کازینو بازی (به نفع خود و یا به زباله مقداری پول)
* جامعه. این همان جایی است که شما می توانید با بازیکن های دیگر چت، در "صفحه 10" ارزش نگاه کنید ، و فرستادن پیام خصوصی به صاحبان شرکت است.
در اینجا برخی از تصاویر




در گوشه بالا سمت راست از روی صفحه نمایش شما می توانید پنج ستون ببینید. این سطح : مواد غذایی (سبز)، لباس (نارنجی)، گاز (آبی روشن)، بهداشت (قرمز)، و خلق و خوی (یاس بنفش). هر ماه که می خورید 1 بسته از غذا و پوشیدن لباس های 1 بسته. گاز مورد نیاز برای گرم کردن خانه خود (میزان گاز بستگی به اندازه آن). همچنین گاهی اوقات شما باید تماشا سطح سلامت و خلق و خوی (به آنها را افزایش می دهید باید بهترین غذا خوردن، پوشیدن بهترین لباس ها، یک ماشین بهتر، و یا فقط به "آرامش" و یا برای رفتن در سفر قایق بادبانی. وقتی یکی از کسانی که ستون پایین می آید، روی صفحه نمایش اصلی خود را زرد می شود.

همه در بالا ذکر شد تنها شرح مشترک از این بازی است، اما جهان بازی است با شگفتی و سکته مغزی از سرنوشت اشباع




دانلود: جاد , جار
خرید : Clickgamer، Handango، Mobihand



ب
[ 27 مهر 1391برچسب:, ] [ 2:53 ] [ ghaleb ] [ ]