[ پنج شنبه 27 مهر 1391برچسب:, ] [ 2:54 ] [ ghaleb ] [ ]

سلام,خوش آمدیداین وبلاگ برای کسانی که نمیدانند(آواکس)چیست و کارگرد با این برنامه توضیح داده شده است,که چگونه با گوشی خود چت کنید, آنچه شما نیاز دارید تماس بگیرید امران=«««$!lv£»»»



سلام به دوستانی که برای اطلاعات از آواکس از این سایت دیدن کردید ما شمارا آوکس لایو چت دعوت میکنیم تا لذت ببرید (-:

آواکس چیست؟

از تلفن همراه خود، فقط برای مکالمه یا ارسال پیام کوتاه یا بازی استفاده می کنید؟
.آیا جز کسانی هستید که با کامپیوتر، چت می کنند؟


.آیا مایلید تمامی امکانات یک برنامه چت را در تلفن همراه خود داشته باشید و بدون محدودیت زمانی و مکانی، از چت کردن لذت ببرید؟

.از امکانات دیگر یک گوشی همراه، چه می دانید؟
.آیا مایلید فایلهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید؟ حرفها و نظراتتان را چطور؟


پس با من همراه باشید تا برایتان توضیح دهم.

آواکس یک برنامه چت قابل اجرا بر روی گوشیهای دارای قابلیت GPRS و جاوا (Jar) (J2ME.) بوده که امکانات یک برنامه چت کامل را در اختیارتان قرار می دهد...

آواکس چه امکاناتی دارد؟


آواکس دارای منوی فارسی است


1)- امکان چت و ساختن چت روم های عمومی.


2)- امکان چت و ساختن چت روم های خصوصی.

3)-امکان چت در چت روم های رسمی (مخصوص کشورها).

4)- تبادل پیام شخصی بین دو نفر، و به صورت خصوصی.

5)- درجه بندی اعضا بر حسب مقدار چت همان عضو در آواکس.

6)- جست و جوی چت روم بر حسب نوع زبان یا کشور و یا نام چت روم.

7)- ذخیره هر پیام ارسالی یا دریافتی در INBOX و .OUTBOX

8)- استفاده از تمامی کاراکترهای موجود برای ساختن .ID

(9- آواتار .

10)-امکان تغییر محیط چت.

18)-تبادل عکس، فیلم، متن، موزیک، و یا هر فایل دیگر.

19)- امکان چت کردن از طریق رایانه و از طریق سیستم یک پارچه (Web Caht)، و بدون نیاز به نرم افزار خاص

20)- دارای NEWS) line) برای درج پیامهای تبریک، تسلیت،اخبار و یا تبلیغ یک وبلاگ یا وبسایت و....(هر یک از پیامهای شما برای تمامی اعضای آواکس در سرتاسر دنیا نمایش داده می شود ).


با تشکر از جناب ادمین و تولید کننده آواکس چت و این مکان





دانلود
آواکس چت


پنجم 2.1.0 -- 2010 مارس 26، دانلود برای موبایل گوشی های : جاد ، جار ، برای بلک بری : جاد کد ، کد - 1


پنجم 2.1.0 -- زبان روسی (русский язык)، برای گوشی های موبایل : جاد ، جار ، برای بلک بری : جاد ، کد ، کد - 1

2.2.0 -- 2011 مارس 14، جاد دانلود ،جار

2.0.0 -- 2010 فوریه 1،
جاد دانلود ،جار


1.9.2 -- 2009 سپتامبر 5، جاد دانلود ،جار


1.9.1 -- 2009 اوت 29، جاد دانلود ،جار


1.0.5 -- 2007 ژانویه 20،
جاد دانلود ،جار

 نسخه اخر
 اواكس در وبلاگ 

2.2.0 -- 2011 نوامبر 05، جاد دانلود ،جار

باز کردن آواکس چت زنده با کامپیوتر


سرور 1

سرور 2




کلیک کنید همنشین رسانه ها




کلیک کنید آواکس
چت زنده انتشار یادداشت هایی از نسخه موبایل


این چت است که همیشه با شماست!



گفتگوی زنده -- دوستیابی رایگان نرم افزار چت برای گوشی های موبایل وکامپیوتر با عکس ، انیمیشن لبخند ، آواتار ، اتاق خود ، پیامهای شخصی ، لیست تماس ، تبادل تصویر ، موسیقی و فایل ها ، با پیام های رنگارنگ و بیشتر ادامه... هر یک از ما تلاش کرده است حداقل یک بار برای ورود به اتاق چت از طریق اینترنت مرورگر را بر روی کامپیوتر ، وپ مرورگر بر روی تلفن همراه ، با استفاده از لیست ، ام اس ان و یا برنامه هایی مانند. برخی از افراد استفاده از خدمات چنین آشنا کنید ، دیگر به دنبال ارتباط آسان ، سوم -- به متناظر با شرکای تجاری. کامپیوتر گپ و برنامه ها بسیاری از توابع ، اما آنها وصل مردم را به رایانه های شخصی ، و توانایی های وپ - چت هستند و نه محدود شده است. در محصول شبکه جدید آواکس گفتگوی زنده" برای تلفن های همراه پشتیبانی از برنامه های جاوا ، کامپیوتر و رایانه (چت باز کردن) شرکت (company "AVACS"(www.avacs.net را تحقق بخشیده است توابع محبوب و افزود : تعداد تا به روز توانایی ها ، به سمت تلفن های موبایل. از جمله توانایی های اصلی واکس گفتگوی زنده" عبارتند از : * توانایی برقراری ارتباط در اتاق های مختلف بسته به منافع کاربر ؛ * از ایجاد اتاق مشترک در دسترس همه کاربران و همچنین آنهایی که خصوصی ، اختصاص داده شده برای برقراری ارتباط صمیمی ؛ * تبادل پیغام های شخصی در خارج از اتاق ؛ * پر کردن پرسشنامه و به دنبال از طریق پرسشنامه از کاربران دیگر ؛ * با استفاده از عکس ها در پرسشنامه ای که ممکن شد به استفاده گسترده از تلفن های دوربین. برای کاربرانی که نشانی از دوربین در تلفن های همراه خود را ندارند را پیش بینی توسعه دهندگان از عکس ها از دانلود فایل را بر روی تلفن همراه ، از طریق وب سایت (http://www.AVACS.net/LIVECHAT/) در اینترنت و یا از طریق پست الکترونیکی ؛ * جستجوی پیشرفته توسط داده ها پرسشنامه ؛ * تبادل فایل ها ، عکس ها ، موسیقی ها و ملودی ؛ * نمایش از فایل های گرافیکی و عکس بر روی تلفن همراه با پردازش قبل بر روی سرور ، که اجازه می دهد تا در انتخاب اندازه مناسب و فرمت تصویر برای این مدل تلفن همراه بسیار برآورده ؛ * ارسال ایمیل و پیام کوتاه پیام ها به آدرس / شماره مشخص شده در پرسشنامه ؛ * از ایجاد لیست تماس (دفترچه آدرس) ؛ * استفاده از انیمیشن و similes آواتار ؛ * تغییر رنگ پس زمینه پیام و چت ؛ * توانایی وارد چت از گوشی های مختلف تلفن همراه تحت کاربری و رمز عبور خود را. واکس گفتگوی زنده" نیز جزئی است ، اما توابع دستی مانند کشور شناسایی خودکار ، فیلتر اتاق ، پیام به مدیر ، سابقه پیامهای شخصی و غیره. مشاهده تصاویری از برنامه در واکس صفحه شات pege AVACS.












از نقطه نظر فنی به عنوان نرم افزار متوجه 3 - سطح مشتری به سرور سیستم ، که در آن پایگاه داده ، منطق و پردازش متوسط ​​بر روی سرور قرار گرفته است. بعد از واکس کسب و کار زندگی" این نرم افزار دوم که در آن کاربر پسند رابط پنجره استفاده می شود. استفاده از چنین فن آوری را فعال کنید توسعهدهنده را کاهش دهیم اندازه از فایل جار که در تلفن همراه نصب شده در حالی که فراهم کردن مقدار زیادی از توانایی عملکردی و گرافیک ، از یک سو ، و ساخته شده این امکان برای تغییر و یا اضافه کردن به توانایی های جدیدی را به نرم افزار بدون تغییر بخشی مشتری ، از سوی دیگر.



آواکس چت توسط www.avacs.net دانلود

ایمیل:ijo.jo69@yahoo.co.id

شخص تماس با ما :

ویکتور در : victor@avacs.net (مدیر]



زندگی
کسب و کار است


این بازی یک نوبت جدید در بازی های چند نفره است. نسبت به بازی های چند نفره دیگر J2ME طراحی شده برای گوشی های، این بازی را قادر می سازد شما خیلی بیشتر از بازی "چهره به چهره". در "زندگی واکس کسب و کار" شما شرکت خود را به ارتفاعات غنا در میان همتایان دیگر منجر شود. بنابراین ، در حال حاضر شما شروع به بازی "چهره به تمام" حالت!
هدف اصلی این بازی این است که تبدیل به ثروتمندترین شرکت در میان همه رقبا. اشیاء اصلی در این بازی :
* بورس اوراق بهادار -- در اینجا شما می توانید منابع اقتصادی و یا خرید نگاهی به تغییر در قیمت برای آنها.
* املاک. تمام اموال خود را : منابع اقتصادی (شما می توانید آنها را از اینجا فروش)، خانه، اتومبیل، غذا، و غیره..
* بانک. در اینجا شما می توانید تعداد نامحدودی از اعتبار و یا گرفتن قرار دادن پول در سپرده. به یاد داشته باشید اگر شما قادر به بازگشت پول قبل از تاریخ نهایی اعتباری -- بازی خواهد کرد آن را به طور خودکار می کنند (به همان است با سپرده)
* فروشگاه. مثل "بورس اوراق بهادار" است، اما در اینجا شما می توانید غذا ، لباس، تبادل ماشین، منزل، و غیره خرید
* استراحت. همانطور که تاجران واقعی، شما نیاز به مراقبت از سلامت خود و سطح خلق و خوی. بنابراین ، در اینجا شما می توانید سلامت خود و ترمیم را شل کنید. شما می توانید در کازینو بازی (به نفع خود و یا به زباله مقداری پول)
* جامعه. این همان جایی است که شما می توانید با بازیکن های دیگر چت، در "صفحه 10" ارزش نگاه کنید ، و فرستادن پیام خصوصی به صاحبان شرکت است.
در اینجا برخی از تصاویر




در گوشه بالا سمت راست از روی صفحه نمایش شما می توانید پنج ستون ببینید. این سطح : مواد غذایی (سبز)، لباس (نارنجی)، گاز (آبی روشن)، بهداشت (قرمز)، و خلق و خوی (یاس بنفش). هر ماه که می خورید 1 بسته از غذا و پوشیدن لباس های 1 بسته. گاز مورد نیاز برای گرم کردن خانه خود (میزان گاز بستگی به اندازه آن). همچنین گاهی اوقات شما باید تماشا سطح سلامت و خلق و خوی (به آنها را افزایش می دهید باید بهترین غذا خوردن، پوشیدن بهترین لباس ها، یک ماشین بهتر، و یا فقط به "آرامش" و یا برای رفتن در سفر قایق بادبانی. وقتی یکی از کسانی که ستون پایین می آید، روی صفحه نمایش اصلی خود را زرد می شود.

همه در بالا ذکر شد تنها شرح مشترک از این بازی است، اما جهان بازی است با شگفتی و سکته مغزی از سرنوشت اشباع




دانلود: جاد , جار
خرید : Clickgamer، Handango، Mobihand



ب
[ 27 مهر 1391برچسب:, ] [ 2:53 ] [ ghaleb ] [ ]

سلام p-:

من امران هستم اسم شناسنامه ایم رضا است و 26 سال دارم از شمال/گیلان/آستانه اشرفیه این وبلاگ را من برای کسانی ساختم تا بتوانند به خوبی آواکس را بشناسند تا بهتر از این برنامه لذت ببرند من در آواکس کارهای زیادی انجام دادم یوزر آوردن به آواکس,برگرداندن آیدی,گرفتن آیدی دزدیده شده,روم رسمی کردم,و جلو گیری از نا حقی.... خیلی ها پیشرفت منو تو آواکس نتونستند ببینند و خواستند منو پیش یوزرها خراب کنند خیلی حرفا پشتم گفتند یکیش همین آیدی برگردوندن, آیذی بر میگردوندم میگفتند امران دزده آیدی هک میکنه یا اینکه امران پول یا پورس بالا کشیده اما واسه خیلی از جمله ادمین سابت کردم که چنین آدم بدی نیستم به خیلی ها پورس میفروشم و... در کل دوستان در آواکس چنین چیزهایی پیش میاد و چنین آدم های پستی وجود داره که همینطور نتونستند پیشرفت منو ببیننداز پیشرفت شما در آواکس جلو گیری میکنند.

اگه به مشکلی برخوردیدیا کاری داشتید از هرکسی در آواکس بپرسی امران یا «««$!lv£»»» کیه به شما میگن من یک روم رسمی دارم اسمش Iranian Chat و IR-AVACS که همیشه اونجام می تونید منو تو روم پیدا کنید Smileys

خوشحال می شم به رومم بیاید من منتظر شما هستم وبرای خدمت گذاری حاضرم ان هم شمارمه برای تماس کاری داشتید بزنگید اگرآواکس نبودم داشت یادم می رفت Smileys شماره موبایلم 09355187223

خدانگهدار دوستان =C


(()))))))(((((())))))))))))))))(((((((((((((())))))))(((((((((((())))))))))((((((()))))

روم رسمی کردن


همونطور که خودتون در جریان هستید باید به رومتون رای بدید که اونمنیازد به کلی پرسه ولی  به هر حال یکی از شرایتش اینه که باید رای بدبد ، دوم اینکه بتونید افراد زیادی رو تو رومتون جذب کنید به اصطلاح خودمون بچه هارو جلد رومتون کنید. که برای این کار یکی از شیوه های بدرد بخور  ترفند های قرار دادن یوزر های آنلاین کلی به دردتون میخوره رو یاد بگیرید. من دوتا روش براش دارم که تو پست بعدی بهتون میگم. برگردیم سر اصل مطلب  کار دیگه ای که باید انجام بدید اینه که دم چند تا از کله گنده های آواکسو ببینید  (یعنی با هم بریزین رو هم به قول معروف هایه مالی البته اگه بلد نیستید بیخیال رسمی شدن بشید) و به اونا بگین که به ادمین در باره رومتون پیام بدن خودتون هم تو این مدت بیکار وا نستید و شماره نامبر رومتون رو از طریق رایانه پیدا کنید و نام روم و نامبر اونو تو قسمت روم های رسمی به ادمین ارسال کنید حالا منتظر پیام ادمین باشید او بررسی میکنه و اگه زیر آب نخورین رومتون رسمی میشه در کل کار راحتی نیست گاو نر میخواهد و یه بابای پولدار نمونش مثل روهام یا پویا که هم گاو نر بودن هم بابای پولدار

امیدوارم گرفته باشید دیگه ، واسه رسمی کردن روم ممکنه 1ساعت یا 1 روز و یا تا 1ماه و یا حتی بیشتر طول بکشه....


شرایط مدیر شدن یا همون اس ام شدن :


لازم به ذکره که بگم دو تا راه پیش روی شماست یک : اس ام شدن از طریق پول دو : از طریق انجام دادن کار برای ادمین تو حالت اول باید از طریق وب مانی به حساب پول بریزید و به ادمین خبر بدید او بعد از یه مدت شمارو اس ام میکنه که لازنه انجام دادن این کار داشتن حساب وب مانی هست که داشتن همچین حسابی تو جمهوری اسلامی ایران واقعا دشواره یا اینکه میتونید از کارت بانک هایی استفاده کنید که قابلیت خرید اینترنتی از سایت های خارج از کشور رو داشته باشه و همچنین بتونه پولو به یک حساب خارجی انتقال بده که شلید اینا واستون خیلی سخت باشه که میتونید این کارو از طریق یه واسطه قابل اطمینان انجام بدید که قبلا وحید این کارو میکرد البته با کلی هایه مالیو پول زور گیری یه را دیگه هم داره که ائنم رای دادن به خودتونه و اس ام شدن واسه یک ماه که واقعا هم سخته و یه چیزی دورو بر 300 یا 400 هزار پول خرج کنین مثل روهام البته واسه ارسال پول به ادمین هم باید همین مقدارو واسش بفرستین خیلی خوب زیاد حرف زدم بریم سراغ راه بعدی

راه بعدی اینه که باید ولسه ادمین خر حمالی کنید مثل وحید که لازمش 1) ساخت یک وبسایت که حدودا 300 هزار خرج داره که اگه خواستید من براتون درست میکنم حتی از سایت رسمی آواکس هم باحل تر ( این تبلیغات خودم بود) 2) توانایی در زبان های برنامه نویسی مانند جاوا و تحت وب که یک سری کار ها واسه ادمین انجام میدید (میتونید مثلا به یکی از دوستاتون بگین واستون این کارو بکنه ) 3) تبلیغات کردن و جمع آوری یوزر برای آواکس که این کار از طریق نت انجام میشه مثل تالار های گفت و گو که باید بیشتر خارجی باشن

حالا اگه یک کدوم از این شرایط رو دارین ادمینو در جریان بزارید

نکته: لازم به ذکره مه به خاطر فارسی شدن آواکس اکثر مطالب دیگه نیاز به توضیح دقیق تر نداره

[ 27 مهر 1391برچسب:, ] [ 2:53 ] [ ghaleb ] [ ]

چطوربا یک موبایل با چند آی دی آنلاین بشیم؟

چطور توی با موبایل با چند آی دی آنلاین بشیم؟شاید خیلیا بلد باشین ولی من برای اون دسته که نمیدونن میزارم، من این دو تا آواکس رو آماده کردم میتونین در موبایلتون نصب کنید بدون اینکه گوشیتون سوالی بپرسه که این برنامه قبلن نصب شده، و راحت نصب کنید... وقتی نصب کردین دو تا رو اجرا کنین و با هر کدام با یک آی دی وارد شین و با دو آی دی یا بیشتر چت کنین... در ضمن اینها با ورژن جدید ساخته شده اند...

دانلود 1 جار

دانلود 2 جار

\\\\\\\\\\\\//////////////////////////////\\\\\\\\\\\\///////////////////////////\\

قرار دادن یوزر آنلاین

قرار دادن یوزر آنلاین که خیلی ها میخوان بدونن این کار به چه شیوه ای انجام میشه : ئاسه این کار هم من دو تا روش بلدم شاید به دردتون بخوره 1) رفتن با رایانه تو سایت ؟آواکس و ساختن یوزر اگه با تلفن خونگی هستید همین الان منصرف شید! شوخی کردم به محض اینکه ایدی ساختین و کارتون تموم شد بدون قطع کردن اتصال سیم تلفنتونو بکشید! جواب میده من امتحان کردم!!! (آیدی تون راحت تو هر رومی که گذاشتینش تا دو یا سه روز آنلاین میمونه) اگه هم با اینترنت پر سرعت هستید با نسب چند تا مرور گر مختلف میتونید هر چند تا آی دی آنلاین که میخواهید قرار بدید ( نکته : تو این روش نباید ارتباط با نت قطع بشه البته من این روشو زیاد امتحان نکردم شاید هم یوزرتون آنلاین موند)

روش بعدی اینکه با استفاده از برنامه sjboy توسط رایانه برنامه های آواکسی که تو پست بعدی میزارم رو باز کنید و با آی دی های مختلف برید تو رومتون اگه اینترنت پر سرعت داشته باشید راحت ترین

( اگه گوشی هایی دارین که توانایی باز کردن چندین برنامه رو داره میتونید این برنامه هارو وارد گوشیتون کنید و با هر کدوم با یه آیدی وارد بشید)

«««£lv!$»»»

[ 27 مهر 1391برچسب:, ] [ 2:53 ] [ ghaleb ] [ ]

دانلود فیلتر شکن برای سرور ۱-۲ آواکس

  با سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز.
این نرم افزار به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد و با حجمی ناچیز  340-+kb که راحت آن را از هاست اختصاصی وبسایت آبی دانلود ، دانلود نمایید.

دلیل بروز شدن این پست این است که روزانه 100 لینک از گوگل گرفته و جزء بهترین مطالب سایت برگزیده شده.

ولی خبر بهتر این است که شما می توانید این نرم افزار را از سایت 4shared هم به صورت رایگان دانلود کنید.

لینک دانلود از 4shared


ما در قبال کار کرد صحیح این نرم افزار و امنیت کامل آن اطمینان نداریم.


طبقه بندی: ---------نرم افزار---------،  نرم افزار امنیتی، 
برچسب ها: نرم افزار، دانلود نرم افزار، جدید ترین نرم افزار، فیلتر شکن، دانلود فیلتر شکن رایگان، دانلود رایگان، دانلود فیلتر شکن u97، U97، دانلود U97، فیلتر شکن U97، VPN U97، دانلود، دانلود رایگان فیلتر شکن، دانلود قند شکن، قند شکن، فیلتر شکن رایگان، نرم افزار U07، نرم افزار U97، u97، دانلود u97، دانلود یو97،
دنبالک ها: لینک گرفته از گوگل، 





 سلام امروز یه مطلب جالب واستون میخوام بذارم خوب حتما باز دوباره یه علامت سوال بزرگ تو ذهنتون پیش اومده که این هادی دوباره چی میخواد بهمون یاد بده باشه عجله نکنین خودم میگم.

خوب این چیز جدید چیه خوب معلومه دیگه میخوام روشی یاد بدم تا حتی اونایی که تاج دارن رو هم R.o کنید یا  وبه گونه ای که حتی پیامی واسه طرف هم نمیره یعنی به صورت مخفی R.O میکنین .

خوب حالا چه طوری؟؟؟ باید بگم که همه این کار هارو با کامپیوتر باید انجام بدین!!!  واسه اینکه بتونین تاج دار هارو R.O کنین باید owner باشین یعنی مقامتون بالا باشه میتونین به راحتی اونایی که تاج دارن رو R.O  کنین بدون اینکه حتی پیامی دریافت کنن خوب واسه انجام این کار با کامپیوتر بیاین رو اسم شخص مورد نظر کلیک کنین و بعد add to>>> read only  به همین راحتی منتظر روشهای جدیدتر باشین در ضمن نظر یادتون نره....

[ 27 مهر 1391برچسب:, ] [ 2:53 ] [ ghaleb ] [ ]
ScreenSHot

امکان گرفتن عکس از صفحه نمایش گوشی های سیمبیان

advertisement
Click Here

ScreenShot

 

 
 
    Symbian OS | Pocket PC | Smartphone | Android | BlackBerry | Apple iPhone OS | Java | PSP | Linux | Palm | Win CE.NET | Tablet  
     
Free Mobile Software, Themes, Games, Apps for PDA and Smartphones
Report an error, suggest partnership, ...
     
Search by Device
My Device

  
Search by Category
Business & Profession
Databases
Dictionary & Translator
Entertainment
Finance
Games
Healthcare & Medicine
Internet & Communications
Multimedia & Graphics
Organisation & Productivity
Programming & Development
Reading
Science & Education
System Utilities
Themes & Wallpapers & Skins
Travel & Navigation
Search by Platform
Apple iPhone OS
iPad
iPhone
iPod Touch
BlackBerry
Google Android
Java
Linux
Maemo Nokia Internet Tablet
Sharp Zaurus
Palm OS
Playstation Portable
Symbian OS
Series 60
Series 80
Series 90
UIQ
Tablet PC
Windows CE.NET
Windows Mobile Pocket PC
Windows Mobile Smartphone
     






 
 
Screen Capture S90


Screen Capture S90
Version:
Platforms: Symbian OS, Series 90

Categories: System Utilities
Upload date: 8 Aug 09
Developer: Psiloc
License: Shareware
Price: 12.00 $
Downloads: 135
File Size: 166 Kb

  • Currently 2.33/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Rating: 2.3/5 (Total votes: 3)



Download Free Trial of Screen Capture S90 
 

With Psiloc Screen Capture you can capture screen contents anytime using a defined key. Pictures are saved in a folder accessible via the Pictures application. You can select one of the formats:

  • BMP mono, low, medium, high
  • JPG mono, low, medium, high

    Screen Capture works in the background and has no influence on any other running applications.

    Want to try Psiloc Screen Capture?
    You can try free 10 days trial version of the package.
  •  
    Like it? Share with your friends!
    If you got an error while installing Themes, Software or Games, please, read FAQ.

    Supported operating systems: S90 7.0
     

    Similar Software:
    Mobiola Screen Capture
    Display phone screen on your PC real-time, take snapshots, record video. SHARE your SCREEN on SKYPE, IM and other apps
    Super Screenshot
    Super Screenshot is a new screenshot program, which finally permits to make landscape screenshots, even on the 5800 XM.
    PhoneScreen
    Tool for displaying a mobile phone's screen on a PC, ideal for use during presentations and demonstrations
    SuperScreenshot
    Screen capture utility for Symbian S60 phones, with timestamp and watermark functions
    Gif Tailor
    Gif Tailor for Symbian s60 5th edition allows you to make gif files from screenshots
    CapturePro
    In a few easy steps, you will be able to create screen captures from your Mobile Device
    Screenshot 3rd Edition
    Easily capture screenshot on your Symbian OS mobile phones
    Best Screen Snap for Symbian S60 5th Edition
    Freeware application that allows you to capture screenshots on your smartphone and save them to a file or send them to friends or to your desktop computer
    ScreenSnap S60 3rd Edition
    Capture screenshots on your smartphone and save them to a file or send them to friends or to your desktop computer
     

    Other Software by developer «Psiloc»:
    Total irRemote UIQ - The TV, HiFi set, CD, VCR and DVD player can be all controlled by your handy!
    Psiloc World Traveler - Application developed by Psiloc that is aimed to make a business traveler’s life easier
    irRemote S60 - Turn your Smartphone into remote control
    World Traveler - Symbian application developed by Psiloc that is aimed to make a business traveler’s life easier
    Psiloc HotSpot Finder S60 3rd Edition - Find internet connection wherever you wish to go

    » show more


    [ 27 مهر 1391برچسب:, ] [ 2:53 ] [ ghaleb ] [ ]
    BOLT software to open server AVACS Live Chat 1-2 Pc

    نرم افزار برای باز کردن پی سی آواکس سرور چت زنده 1-2 کامپیوتر





    نرم افزار برای ورود به سیستم پیچ در server1 - 2 avacs چت زنده پیچ نرم افزاری برای ورود به سیستم server1 - 2 avacs چت زنده

    در اینجا ما نیز چت آسان تر و هیجان انگیز نرم افزاری است که هر کسی به راحتی توسط آواکس می تواند قادر به تلفن همراه کامپیوتر Drgvshy و ویژگی های دیگری که استفاده می شود را در نهایت به بهبود را امتحان کنید. مرورگر وب مینی اپرا مطمئنا با نرم افزار در واقع هر مرورگر اپرا مینی و آشنا و قطعا شرکت نرم افزار تلفن همراه خود را ارائه می دهد یک نسخه از آن را در مجموع برنامه های کاربردی تلفن همراه خود قرار داده است ، اما مشکل اساسی از برنامه های ساده آنها قادر به باز کردن یا Balaavrdn برخی از سرویس دهنده نمی کنند. به عنوان مثال، شاید شما

    علاقه مندان avacs برنامه زنده نرم افزار چت نرم افزار چت به عنوان چت با کامپیوتر فراهم کرده اند اما متاسفانه سرور های آواکس (server1 - Server2) توسط موبایل باز نشده و نمی آید، ولی به راحتی شما هر دو نرم افزار سرور به نام پیچ باز و ما را از طریق کامپیوتر به موبایل ورود به چت. از دیگر امکانات این نرم افزار از حالت های که فیلتر شکستن به راحتی باز کردن تمام سایت ها و همچنین سازگار با تمامی سرورها که هم سرعت هم بالا است. هدف ما این است که به کمک نرم افزار به تمام هواداران avacs چت زنده که در نهایت امید به استفاده از این نرم افزار برای راه رفتن..


    Posted by ♥Łίмσo †σŖSђ♥:

    Weblog CreatoR

    Emran =«««£ lv!$»»»
    ==================== ====================













    SJBoy Emulator

    برنامه اي براي اجراي فرمت جاوا در كامپيوتر با چند آیدی
    آنلاین شوید

    RSS DownloadProgramy PCSjboy Emulator
    Programy PC
    Zobacz screen Pobierz

    Sjboy Emulator

    Modyfikacja: 01.02.2007 10:12

    Moim zdaniem jest to najlepszy emulator do gier Java na PC. Dzięki niemu można także tworzyć screeny z gier i aplikacji Java. Wersja:
    freeware
    Autor: Sjboy
    Rozmiar pliku:
    1MB
    Pobrany:
    200590 razyBack to home page
    [ 27 مهر 1391برچسب:, ] [ 2:53 ] [ ghaleb ] [ ]

    Etelae'ie mohem az Dr.vahid:

    Salam. Tazegia bazi az usera mian va khodeshuno Dr.vahid moarrefi mikonan. Hame

    deghat konan ke Dr.vahid ID Numbere IDye aslish 281681 hastesh. Va ID numbere IDye

    2vomesh= 159 mibashad noghte sare khat :o :D

    Idye 3vomi dar kar nist. Faghat 281681  va  159 .


    Bazia mian be usera tohin mikonan, fohsh midan, id va ro0m midozdano dase akhar

    migan= Dr.vahid refighame,poshtame... Harki ino goft, ignoresh konid.chon ye durugh

    gue. Man poshte oon adamaiiam ke farhange chat kardano darano ehterame kuchiko

    bozorgo negah dashtano darano midaran. (yeki mese khodet ke dari in matno mikhuni

    :* )

    Dar morede id va room dozdi begam ke: harki tosiehaye mano gush nadade, idsho

    dozdidan! Be ghole admin: tu gharne 21 , idye harki dozdide sheo har balaii saresh biad,khodesh m0ghasere!

    Ghadam be ghadam migam chikar konid ta idtuno nadozdan:

    1- password hatman bayad 16 characteri bashe.

    2- hatman az passwordaye sakht estefade konid. Yani tarkibi az fasele,hurufe

    bozorg,kuchik,shomare. Mesle:

    V4h1D 3Ef4re6i 9

    3- be hich vajh az passwordaye sade mese tarikh tavalod,shomare

    tel,shenasname,meli,code posti,... Estefade nakonid.


    4- age email darid, emailetuno tu menuye profile,bakhshe email, benevisid. Faramush nakonid ke emailo kamel benevisid.yani hamrah ba @ .mesle: xxx@yyy.zzz


    5- hishki hagh nadare passwordi ke male emaileshe, be onvane passworde idye avaxsesh estefade kone. Chon darja id dozdide mishe.

    6- o0naii ke emaile shakhsi nadaran, aslan,aslan,aslan emaile kase dg ro nazaran ru

    idshun.hata emaile dadash ya aji ya bf va ya gfetunam nazarid ru idtun. Age gozashtin,

    hamin alan berid pak konido jash emailaye alaki bezarid.mesle: mu.vizvizi@abgusht.vay


    7- be hich vajh passwordetuno be dusto ashnao famil nadin.aslanam khejalat

    nakeshid.rok begid: az nazare amniati, nemishe passo bet bedam.ya begid: in dr.vahide nekbat gofte be kasi, hatata be bf,gf pass nadim.


    8-vaghti o0madin avax va didin ke safeye login o0made va nick va pass mikhad,sari

    varede idtun beshid va aval email, ba'ad password ro avaz konid. Chon mavarede bala ro ra'ayat nakardino yeki varede idtun shode bud.


    Dar m0rede hefze harime shakhsi:

    1- be hich vajh aks be kasi nadin. hata age dustetun akso pakhsh nakone, momkene yeki idye dustetuno bedozdeo aksatuno pakhsh kone.

    2- be hich vajh aksetuno ru IDtun nazarid.chon zarfe 3 so0ot mishe ba keyfiat tarin

    akso az ru aksetun gereft.yani mishe az akse ru idtun,aks geref ... Be hamin rahati.

    Aksaran akse ajia pakhsh mishe. (alaje vaghe'e ghabl az voghu' bayad kard)!

    3- hadal emkan shomareye aslie hamratuno nadid be kasi.

    4- har mah 1 bar ro0maye pvie ke sakhtin va alan azash estefade nemikonid, berid tu va hame ro kick konido rumo az favorite liste pak konid.

    5- harbar ke file daryaft kardid,ru gushitun save konido hatmane hatmane hatman az tu

    avax pakesh konid. Takid mikonam pak konid.chon momkene idtun dozdide she va daro nadare oonaii ke behetun akso filmo file matni ya soti dadan, pakhsh she.


    6-hichvaght tu roomaye pv,aks ya chizaye shakhsi nazarid. Faghat akso file ro az id be id befrestido tu room hichi nazarid.

    7- az efshaye esmo familo adrese vagheitun khod dari konid.

    8- az baz kardan,ya save kardane file'haye mashkuk shadidan va akidan khoddari konid.

    Chon etela'ate kheilia az in tarigh be bad rafte.

    Ghabl az baz kardan va ya ghabl az zakhireye har file, hatman "information"e file ro

    bebinid. Be esm va hajm (size)e file deghat konid.in zir chanta az formataye standard ro moarefi mikonam:

    Formataye aksie motabar=
    .gif
    .jpg
    .png
    .bmp
    Mesal= photo6530.jpg

    Hajme in aksa mamulan kamtar az 100 kb hastesh.mage inke akse digei ba keyfiate bala bashe.

    Formate'haye videoie motabar=
    .3gp
    .3gpp
    .mp4
    .wmv
    .avi
    .mkv
    .flv
    Mesal= video0025.3gp

    Formataye sotie motabar=
    .amr
    .acc
    .mp3
    .mp4
    .wma
    .wav
    .mid
    .mka
    Mesal= sound0260.amr

    Formataye bazi va narm afzarie motabar (ke aksaran chizaye khatarnak va trojan va etela'at dozd dar ghalebe injur file'ha mian baratun)=


    .jar
    .jad
    .sis
    .sisx
    .wgz
    .wdg
    .swf
    .thm
    .scr
    .lyt
    .clx

    9- kollan havasetun be hame chi bashe. Be hichio hishki etemad nakonid.

    Age passworde idtun gom she,injuri mishe peyda kard:


    Aval bayad 1 purse dashte bashid. Az menuye help, password restore ro

    bezanid.peyghame o0made ro ok konid. Bazadm ye peygham miad.ok konid.hala bayad etela'ato benevisid. Daghighjn injuri benevisid:

    1- nick id number: xxxxxx.

    2- i created it under xxxx phone and i use it under xxxx phone.

    3- (passwordio ke hads mizanid bashe,benevisid)= i guess password is something like:

    xxxxxx.


    Ye mesal mizanam:

    1- nick id number: 65420.

    2- i created it under sony ericsson w880 phone and i use it under HTC mini HD phone.

    3- i guess password is something like: v4h1d6x 1r4n1698.

    dar morede vazayefe s.m , h.m , t.u , tc.u , admin va moarrefie anha:

    s.m= mokhafafe super moderator, be manie: super modir,ya: behtarin modire. hameja

    taj dare va mitune taje hame ro begire ya be hame taj bede ya r.o koneo az r.o darare. (albate age bikhodi r.o kard ya az r.o daravord, ya taj dado taj gereft, fori az menuye

    help-message to admin- complaint at super moderator, be modire kol (admin) pv bedin= hi. S.m xxxx with id number: yyyy is deleting users crown.

    mesal= hi. s.m ahmadmamad with id number: 6584052 is deleting users crown.
    Range pv= zard.

    Vazayef= komak be useraye jadid (amuzeshe chatidan tu avax), komak be kasaii ke

    passworde idshun gom shode (amuzeshe nahveye restor kardane password), komak be

    rasmi kardane room (amuzesh va tozihe sharayete rasmi shodan,az ghabile: ratinge bala,

    usere bishtar, . . .) , pasokh gui be usera, komak be furushe purse, hamahangi ba h.m va t.u va admin baraye hefze amaniat va solh beyne usera.yani bayad az h.m va t.u va

    admin tabiat kone.


    H.M= mokhaffafe hidden moderator be manie: modire makhfie. Kollan hamun s.m

    hastesh,faghat IDsh tu liste s.ma nist.

    Range pv= zard mese s.m.
    Vazayef= hameye vazayefe s.m ro bayad anjam bede be ezafeye= hamahangi ba t.u va admin.yani az t.u va admin bayad tabaiat dashte bashe ta na'hamahangi pish nayad.

    T.U= mokhafafe top user ,be manie: karbare rade bala ya usere arshade. Faghat 5-6 ta

    top user vujud dare.

    Range pv= ghahveiye roshane.

    Vazayefe kolli= nezarat bar fa'aliataye h.m va s.m va owneraye hameye rooma va

    eblaghe dasturat va ghavanine jadid az tarafe admin be h.m va s.m . T.u bayad az admin tabiat kone.

    Dar sharayete dige, t.u vazayefe makhfio makhsusi dare ke az tarafe admin behesh eblagh mishe.

    Tc.u= mokhaffafe TECHNICAL USER be manie usere tekniki.dastyare avale teame admin.
    Range pv= mese t.u.
    Vazayef= teste va nezarat ruye server va sayere bakhsh'ha va vazayefe dg.

    Admin= mokhafafe Administrator be manie: modire kol. Faghat 2ta admin vojud dare.
    Range pv= sorkhe ajori.

    Id numbere time modiriat, az 1 shuru mishe ta id numbere 10 .

    Vazayef= nezarat bar hame chi va taiin ya hazfe s.m , h.m , t.u.

    Dar payan az s.ma va h.ma mikham har mah hadaghal ye file matnie amuzeshi benevisan

    va bedan be hame ta hame m0shkelashun raf she tathame az chat kardan lezat bebaran.


    (az inke in file matni ro khuni,mamnun. Ino tu ro0ma bezar ta hame bekhunan).

    Best Regards
    Dr.vahid
    Jan 2011

    BAEST ARAEGARDS DR.vahid 2011
    [ 27 مهر 1391برچسب:, ] [ 2:53 ] [ ghaleb ] [ ]



    ورود و ثبت نام




    شما به راحتی می توانید اگر شما در حال حاضر چت زنده شناسه ورود اینجا و یا شما می توانید آیدی جدید ثبت نام کنید. برای ثبت نام جدید اطلاعات ، لطفا آیدی جدید خود را منحصر به فرد و انتخاب یک رمز عبور برای شما زنده حساب AVACS چت. یکی از مزایای از آواکس چت زنده است -- پشتیبانی از تمام کاراکتر برای استفاده به عنوان شناسه یا رمز ورود خود. در اینجا هیچ شخصیت در جهان است که توسط  گفتگوی زنده پشتیبانی می شود






    در عکس شماره 1 پروفایل است که در زیر توضیح داده شد


    در عکس شماره 2 مشخصات

      در مشخصات ، شما می توانید اطلاعات پروفایل خود را ویرایش کنید. مطبوعات 4 یا سمت چپ را انتخاب کنید و کلید ناوبری مشخصات آیکون برای اولین بار از منوی بالا و مطبوعات خوب.
       
     


    1)شما می توانید نیک خود را تغییر دهید.ا ميتوانيد در اينجا اسم ايدي خود را عوض كنيد.

     (2 تغییر رمز عبور خود .شما ميتوانيد در اينجا پسورد ايدي خود را عوض كنيد.

    ID (3 اين شناسه ي شما درآواکس است و قابل تعويض نيست.

    4 ) تغییر جنسیت شما. ميتوانيد جنسيت خود را انتخاب كنيد. 

    5 ) تغییر وضعیت خانواده.با انتخاب آن ميتوانيد با فرد مورد نظر خود ازدواج كنيد و ميتوانيد طلاق بدهيد.

    (6 اضافه کردن عکس مشخصات خود را.شما ميتوانيد از اينجا عكس مورد نظرتان را قرار دهيد.

    (7آدرس ایمیل مشخصات تنظیم است. با گذاشتن e-mail بر روي ايدي خود هنگامي كه پسورد را فراموش كرديد ، پسورد به ايميل شما فرستاده ميشود.

      8)تنظیم مشخصات خود را به آواتار.با انتخاب اين گزينه ميتوانيد در كنار ايدي خود عكس قرار دهيد.

    9)تنظیم خود را به عنوان ارجاع کاربر دیگر.ادعوت شده توسط: شما با انتخاب اين گزينه و وارد كردن ايدي شخص مورد نظرتان بايد 2$ بدهيد و اين بدين معناست كه شما به وسيله ان به اواكس دعوت شده ايد.
    10)شهر در اينجا شما شهر خود را وارد كنيد.

    11) نوعه سابقه:‌ اين گزينه هنگامي تاييد شده خواهد بود که بتوان از طريق اس ام اس پول اينترنتي خريد که در ايران امکان پذير نيست.

    12 )اطلاعات شخصی: * تغییر اپراتور. شما می توانید نام خود ، نام خانوادگی ، روز تولد ، ویرایش و نوشتن در مورد خود از گزینه "شخصی" # :.





    در عکس شماره 3 اتاق چت هستند که در زیر توضیح داده شد




    در عکس شماره 4 لیست رومها و منوی روم ها است , منو چیست ما رومهای رسمی و عمومی و خصوصی داریم در رومهای رسمی یعنی کشورها و اجتماعات در عمومی یعنی رسمی نشده یک روم معمولی است و خصوصی هم که معلوم است یعنی کسی بجز خودتان نمیتوانند وارد روم خصوصیتان شود مگر اینکه خودتان بخواهید

    اتاق چت
    مطبوعات 4 یا سمت چپ را انتخاب کنید و آیکون دوم (از چپ به راست) از بالا و فشار تایید برای باز کردن "اتاق منو" # :.  شما می توانید در اتاق چت منو تمام اتاق چت. مطبوعات 4 یا سمت چپ را انتخاب کنید و آیکون دوم (از چپ به راست) از بالا و مطبوعات خوب. در اینجا از تمام اتاقهای گفتگوی زنده AVACS چت.شما می توانید ببینید ، برای اولین بار 3 اتاق 3 اتاق بالا.  با کشور ها و جوامع ، دولتی و خصوصی 3 طبقه ما را از اتاق های گفتگو است. j فقط یک اتاق را انتخاب کنید و انتخاب کنید را وارد کنید و دکمه تایید را وارد کنید یک اتاق. در دسته مورد علاقه ، تمام اتاق در اینجا خواهد شد ، که شما به عنوان اتاق مورد علاقه خود را انتخاب شده است. برای قرار دادن یک اتاق در این گروه مورد علاقه تان را وارد کنید فقط در طبقه (با کشور ها و جوامع / عمومی / خصوصی) را انتخاب کنید و یک اتاق. پس از آن ، انتخاب منو و دکمه تایید.سپس گزینه "اضافه کردن به علاقه مندی ها" و دکمه تایید. تو اکنون می توانید این اتاق در این گروه های مورد علاقه خود را ببینید.میانبر مانند آن وارد اتاق شد.  شما می توانید خود را اتاق عمومی یا اتاق خصوصی ایجاد کنید. هر کسی می تواند اتاق عمومی دسترسی داشته باشید. اما هیچ کس می تواند در اتاق خصوصی را وارد کنید ، اگر او تا به دعوت از آن اتاق (شما می توانید دعوت نامه به کسی ارسال برای پیوستن به یک اتاق گفتگو را مشاهده این بعد) است.  و در گزینه -- "از کجا من مالک" ، در اینجا تمام آن اتاق ، جایی که شما صاحب آن اتاق است. و از پایین گزینه -- "از کجا من مالک" ، در اینجا است بالا 4 به بالا 10 چت روم





    در عکس شماره 6 اجتماعات (جامع) است که در زیر توضیح داده شده



    در عکس شماره 6 اجتماعات است که کلیک کنید عکس شماره 7 می آید که در آنجا درباره اجتماعات لیست دوستان لیست مسدود کننده ها و پیامهای ورودی و خروجی دیده می شود
    جامعه
    مطبوعات 4 یا سمت چپ را انتخاب کنید و آیکون سوم (از چپ به راست) از بالا و فشار تایید برای باز کردن "جامعه" را انتخاب کنید.
    About community درباره جامعه
    شما خواهید دید که چگونه بسیاری از کاربران آنلاین ، تعداد کاربران ثبت نام شده برای 24 ساعت گذشته ، تعداد کل کاربران ثبت نام شده ، مرد و تعداد کاربر زن و درصد خود را در 
    آواکس گفتگوی زنده ، متاهل برای 24 ساعت گذشته و تعداد کل کاربران ازدواج کرد.
    Invite friends دعوت از دوستان
      شما می توانید دعوت نامه برای دوستان خود ارسال برای پیوستن به آواکس چت زنده از طریق ایمیل.
    This week best photo این هفته بهترین عکس
     کاربران می توانند برای هر عکس مشخصات خود یا عکس مشخصات هر کاربر دیگر رای می دهند. عکس از بالاترین رای خواهد شد بالای این لیست. زمان رای گیری پایان آخرین روز از هفته -- یکشنبه و ساعت 24:00. صاحب عکس خواهد بود برنده $ 10.00 کیف.
    Last week best photo هفته گذشته ، بهترین عکس
      این نتیجه از یک هفته قبل از بهترین عکس است.
    Contacts book کتاب ارتباط با ما
    شما خواهید فهمید همه AVACS شما تماس چت اینجا زندگی می کنند.
    Ignore-list نادیده گرفتن لیست
     همه کاربران نادیده گرفته خواهد شد در اینجا می رود -- این لیست سیاه و سفید شما. چه کسی به شما اجازه نمی دهد پیام خصوصی ارسال و یا ارسال فایل به شما ، آنها در اینجا خواهد شد. اگر شما می خواهید برای دریافت پیام یا فایل ، فقط آنها را از این لیست حذف کنید.
    Incoming message پیام ورودی
    همه از شما پیام های دریافتی خصوصی در اینجا خواهد بود -- مانند پیام های تلفن همراه را در جعبه. و در اینجا از شما 50 تاریخ و زمان آخرین پیام های دریافتی است.
    Outgoing message خروجی پیام
      از همه شما پیام خصوصی خروجی خواهد بود در اینجا همان پیام های دریافتی.
    Incoming files فایل ورودی
      شما می توانید تمام فایل های خود را دریافت اینجا را ببینید.
    Invitations to rooms دعوت به اتاق
    آواکس چت زنده است گزینه ای را برای دعوت کاربران به اتاق چت شما. و از همه دعوت نامه ها دعوت خود را در گزینه ای را برای اتاق های که دریافت کرده اید در اوایل از کاربران دیگر ذخیره می شود.
    Important messages پیامهای مهم

    این است که از تمام پیام های مهم / اطلاع از مدیر صندوق




    در عکس شماره 8 جستجو است که در زیر توضیح داده شده



    در عکس شماره 9 شما میتوانید آیدیه دوستان خودتان یا هر فردی را بگردید و پیدا کنی حتی فردی که online,offline است را جستجو کنی و به لیست دوستان خود اضافه کن


    جستجو

     مطبوعات 4 یا کلید سمت چپ را انتخاب کنید و آیکون چهارم (از چپ به راست) از بالا و مطبوعات خوب برای باز کردن گزینه جستجو. شما نمیتوانید کاربران را با شرایط جستجو -- نیک ، جنس ، سن ، کشور ، عکس ، آنلاین / آفلاین. پس از پر کردن این شرایط ، لطفا جستجو را انتخاب کنید و جستجو را فشار از پایین سمت راست پنجره باز شده و به دست آوردن اطلاعات کاربران از نتیجه

    در عکس شماره 10 پورس و خدمات (کیف پول)است که در زیر توضیح داده شده


    در عکس شماره 11 کیف و خدمات

    مطبوعات 4 یا سمت چپ نماد را انتخاب کنید و کلید 5th (از چپ به راست) از بالا و مطبوعات خوب برای باز کردن کیف و گزینه خدمات. در ابتدا شما باید بدانید که کیف پول است.کیف پول است مانند تعادل موبایل سیم / زمان صحبت کنید. I پول مجازی آن. شما می توانید خرید و استفاده از کیف پول خود را از بسیاری جهات خروجی. شما همچنین می توانید کیف پول را به سایر کاربران انتقال و دریافت کیف پول از کاربران دیگر.
    Amount in purse مقدار در کیف پول
    در اینجا ارزش خود را / کمی از کیف پول خود را در کل.
    Add to Purse اضافه کردن به کیف
      شما می توانید کیف پول خود را توسط 3 راه را تجدید کنیم.  لطفا پایین را نگاه کنید :
    Via SMS: اس ام اس از طریق :
    شما می توانید کیف پول خود را از ارائه دهند خدمات مخابرات خود را پارس جی اس ام اگر کشور و اپراتور شما را پشتیبانی AVACS زنده ویژگی چت کیف پول را تجدید کنیم.
    Via WebMoney: از طریق وب مانی :
    برای پر کردن کیف پول خود را از طریق وب مانی -- انتقال مبلغ مورد نظر به  کیف پول. شماره کاربری خود را قرار دهید (آن را در منوی اصلی نشان داد -- * کلید / درباره برنامه) و یا نیک خود را برای انتقال دیدگاه »است.  پس از آن -- لطفا مدیر در مورد انتقال خود را به گپ زدن. کیف پول شما خواهد بود با مقدار منتقل ضرب 2 دوباره پر.
    Buy from Merchants: خرید از بازرگانان :
    در اینجا دیگر ساده ترین راه برای خرید کیف پول از تجار ، در مورد گزینه 1 یا 2 در دسترس نمی باشد ، شما می توانید از کیف پول تجار محلی شما با پرداخت آنها از طریق انتقال بانکی ، چک ، وجه نقد و یا هر راه دیگری که آنها را پشتیبانی را خریداری کنید. این رایج ترین روش و آسان به این کیف پول خود را دوباره پر کردن است.
    Incoming transfers نقل و انتقالات ورودی
    آواکس زنده کاربران چت می توانید با هر یک از کیف پول دیگر توسط گزینه کیف پول انتقال انتقال. شما می توانید تاریخ و زمان آخرین ورودی کیف پول خود را 20 تاریخ انتقال در این گزینه را مشاهده کنید.
    Outgoing transfers خروجی نقل و انتقالات
    شما می توانید آخرین خروجی کیف پول خود را 20 تاریخ انتقال در این گزینه را مشاهده کنید.
    Payments پرداخت
    این گزینه به شما اجازه می دهد بیش از حد مشاهده همه از سابقه استفاده از کیف پول خود را.


    در عکس شماره 12 تنظیمات چت است که در زیر توضیح داده شده



    در قسمت تنظیمات شما میتوانید در عکس شماره 13 پیامتان را باز نگه دارید یا ببندید حتی رنگ فونتتان را تغییر دهید.


    در سمت راست پایین قسمت منو است کا اگر کلیک کنید عکس شماره 14 باز میشود و در قسمت تنظیمات کیلیک کنید عکس شماره 15 باز میشود که در آنجا زبان مورد نظر خود را میتوانید انتخاب کنیدو غیره..

     مطبوعات 4 یا سمت چپ را انتخاب کنید و آیکون (از چپ به راست) ششم از بالا و مطبوعات خوب برای باز کردن تنظیمات کاربری. در اینجا تمام تنظیمات را که ممکن است شما نیاز به تغییر چت.
    Photo formats فرمت های عکس
    شما می توانید فرمت های عکس خود را به "فعلی" مجموعه (قالب فعلی است توسط تمام گوشی های موبایل با وجود از مدل پشتیبانی می کند. تصویر منتقل شود از اندازه وسط) ، "jpeg" (اندازه در صورت jpeg - تصویر است و نه کوچک ، اما این قالب توسط تلفن های منسوخ پشتیبانی) و "قاب" (خواص قاب فرمت مربوط به اندازه از داده ها منتقل می شود تقریبا همان در قالب فعلی).
    Photo size اندازه عکس
     شما می توانید درخواست خود را برای مشاهده تصاویر در درصد به روی صفحه نمایش خود را به عنوان مجموعه ای که می خواهید. شما می توانید آن را به 20 ٪ تعیین می کنند ، 40 ٪ ، 60 ٪ ، 80 ٪ ، 100 ٪. (مجموعه 60 ٪ یا 80 ٪ اگر شما اصلا دیدن دکمه های گزینه های پایین در گزینه نمایش عکس.)
    Color in chat رنگ در چت
     شما می توانید خود را تغییر دهید چت رنگ از این گزینه. چت به معنای رنگ رنگ قلم خود را. پس از باز کردن این گزینه ، شما به راحتی می توانید قرمز سبز آبی و ویرایش را رنگ قلم مورد علاقه خود و لذت بردن از چت.
    Chat background پس زمینه چت
     شما می توانید پس زمینه کاربرد خود را از این گزینه را تغییر دهید. از سه پس زمینه در دسترس هنوز وجود دارد -- سفید ، آبی و آسمان با ابرها. یکی از مورد علاقه خود را انتخاب و اعمال می شود.
    Chat poll نظر سنجی چت
     شما می توانید مجموعه ای با شگفتی نگاه کردن طراوت خود چت کنید.مثال : 5 ثانیه است برای تازه کردن خودکار سریع و هر دقیقه برای تازه کردن خودکار دیر است.
    Data transferred انتقال داده ها
      این است که انتقال داده ها از ضد آواکس زنده نرم افزار چت.
    Change user کاربر تغییر

     شما می توانید از سیستم خارج شوید شناسه خود با استفاده از این گزینه.شما می توانید یکی دیگر از شناسه و یا به سیستم وارد شوید با شناسه و یا همان موجود را.



    در عکس شماره 16 راهنما است که در زیر توضیح داده شد




    راهنما
    این بخش کمک برای همه آواکس زنده کاربران چت.
    Smiley list لیست لبخند
    این است یکی از ویژگی های بسیار بسیار ویژه از آواکس چت زنده است آن را پذیری.شما مطمئنا تو چت با این حرکت بسیار جذاب لذت ببرید.
    Super moderators' list لیست مدیران سوپر '
    باز مدیران سوپر به لیست خود. اگر شما هر گونه مشکل ، با آنها تماس از اینجا. سعی کنید برای پیدا کردن محلی شما سوپر مدیر و ارسال پیام کنید.
    Message to admin پیام به مدیر
     برای ارسال پیام به مدیر چت گفتگوی زنده آواکس ، انتخاب این گزینه را انتخاب کنید و سوال خود را / نوع معدن و ارسال پیام به مدیریت بستگی دارد



    در قسمت راهنماها شما میتوانید شکلکهایی که میخواهید را ببینید و میتوانید افرادی که S.M هستند را ببینید , اگر میخواهید به ادمین پیام بدهید از همین منو باید پیامتان را بدهید .

    شما اگر آیدیتان را گم کردئید یا آیدیتان دزدیده شده است از همین منو باید برگردانید .
    در قسمت 19 بازگرداندن آیدیتان است که کلیک کنید بر روی عکس شماره 20 که آنجا توضیحاتی داده که چند پرسه نیاز دارید اما در شکل شماره 21 توضیح داده که چگونه بنویسید تا آیدیتان برگردد اما این نکته را بگویم بعد از این کار آیدیتان پس از 3 روز الی 4 روز برمیگردد .

    گروه های کاربری
    خواهیم بعضی از انواع کاربران در چت مانند سوپر مدیران انجمن ، مدیران انجمن فوق ، بازرگانان ، مدیران اتاق ، اتاق صاحبان ، مدیران ، کاربران عادی در بر داشت.
    Super moderators (SM): مدیران سوپر (اس م) :
    مدیران سوپر کاربران قدرتمند هستند. آنها قدرت را به ممنوعیت و یا برداشت خواندن وضعیت تنها به هر کاربر در هر اتاق چت. آنها می توانند روشن / خاموش ضد سیل حالت به هر اتاق چت. آنها می توانند اضافه یا حذف مدیران از هر اتاق.  آنها کمک تمام کاربران. همه کاربران می توانند آنها را برای کمک بخواهد. شما می توانید آنها را در سوپر لیست مدیران در گزینه راهنما پیدا کنید.مطبوعات 4 یا سمت چپ نماد را انتخاب کنید و کلید هفتم (از چپ به راست) از بالا و مطبوعات خوب برای باز کردن "راهنما" # : باز "مدیران سوپر" لیست خود را برای دریافت کنید.
    Merchants: بازرگانان :
     تاجران هستند کیف فروشندگان و همچنین اداره یا سولفور موستارد بود. شما می توانید از کیف پول آنها از طریق راه بسیاری از انتقال پول است که آنها پشتیبانی می خرید. برای خرید کیف پول از آنها تاجر تماس است که از محلی شما / نزدیکترین منطقه است. و همچنین در صورت تمایل به کمک به آنها را بپرسید.
    Hyper moderators (HM): مدیران بیش از حد (مخفی) :
      آنها قدرت همان سوپر مدیران.اما آنها پنهان است ، شما می توانید آنها را در هر لیست را ببینید.
    Room owner: مالک اتاق :
     مالک اتاق کنترل کننده اصلی یک اتاق چت. هر اتاق چت تا مالک. Owner کاربر می تواند کاربران و یا ممنوعیت redraw کاربران ، مجموعه ای از کاربران به عنوان مدیر آن اتاق و یا حذف تاج موجود کسی نیست.
    Room moderators/Crown: مدیران اتاق / تاج :
     مدیران اتاق -- متوسط ​​اتاق چت. آنها می توانند ممنوعیت و یا برداشت کاربران ، به نوبه خود ضد سیل روشن / خاموش را به چت بهتر است. برای منع کاربر ، چت باز منو با فشار دادن 6 یا کلید راست و درخواست مجموعه "فقط خواندنی". برای unban کاربر ، انجام همین اعمال و برداشت گزینه یا ، به "درباره اتاق" ، به "ادامه" باز "فقط خواندن" ، را انتخاب کنید و آن کاربر را ببخشند. شما می توانید مدیر شد از چت روم ، اگر شما مالک اضافه کردن در لیست مدیر آن اتاق است.  شما می توانید به جز تاج آواتار ببینید ، اگر شما تعدیل قدرت. اس م و اداره را تعدیل قدرت از هر اتاق.





    سایر اطلاعات
    Room rating: رتبه اتاق :
    تمام اتاقهای چت گفتگوی زنده از آواکس تنظیم رتبه یک اتاق است. در اتاق چت منو ، آنجا شما می تواند مستقیما در یک اتاق را وارد کنید. همه کسانی که هفت اتاق است با نمره بالا اتاق های گفتگو.شما می توانید برای افزایش یک اتاق به اتاق گفتگو به نقاط امتیاز رای می دهند. هر اتاق چت کاهش رتبه را 10 ٪ در هر روز از ارزش کل.
    Room invitations: دعوت نامه اتاق :
      شما می توانید سایر کاربران به چت روم دعوت می کنند.  دیگر کاربران نیز می تواند شما را به اتاق دیگر دعوت می کنند. دعوت به اتاق -- شما می توانید لیست اتاق خود دعوت در گزینه را بررسی کنید.
    Flooding: سیل :
      برخی از کاربران می خواهم برای افزایش رتبه خود را بدون طبیعی چت. آنها ارسال پیام های خالی اغلب اوقات.
    Anti-Flood System: ضد سیل سیستم :

    در حال حاضر در این روزها ، خودکار ضد سیل سیستم به کاربران می توانید پیام های خالی اغلب بار ارسال کنید.اگر پیام نا مشخص ، آنها پست خود را تایید ، اما بعد از این رتبه کاهش خواهد بود 1 در هر 2 پیام های خالی.اگر شما مدیر / مالک / سید / اداره یک اتاق ، شما می توانید کتابچه راهنمای یکی بیشتر ضد سیل سیستم اعمال می شود. antiflood مطبوعات یا حق -- برای باز کردن منو چت ، را انتخاب کنید و روشن / خاموش منع خود را ارسال پیام خصوصی به این اتاق را برای کاربرانی که کمتر از 50 پیام در طول 10 دقیقه -- اگر شما از این سیستم ، تبدیل شود. شما همچنین می توانید مدت زمان این سیستم ضد کتابچه راهنمای سیل را افزایش دهد. اگر کاربر به تازگی آیدی خود را در یک اتاق ، که در آن کتابچه راهنمای سیل در ضد تولید ، او می تواند پیام ارسال کنید تا او ارزش بیش از 50.
    Marriage: ازدواج :
     شما می توانید کاربر دیگری که تا به جنس مخالف و ازدواج با او / او باید در کتاب تماس خود را ارائه دهد. اگر کاربر برای کسی که میخواهید ازدواج -- در کتاب تماس شما حضور ندارد ، سپس اضافه کردن به او / برای اولین بار او را. پس از آن به پرسشنامه را انتخاب کنید و وضعیت خانواده. You will see all users of your شما تمام کاربران از جنس مخالف خود را که در کتاب حاضر تماس با شما را ببینید. دندانه دندانه کردن شریک زندگی تان را : وضعیت اعضای خانواده شما خواهد شد در اطلاعات پروفایل خود را به عنوان متاهل تغییر کرده است.  ازدواج هزینه 2.00 $ کیف پول.
    Referral system: نظام ارجاع :
    به طور مستقیم با اشاره به کسی برای زندگی آواکس چت ، شما می توانید سطح 1 - خیابان مراجعه کنید.  چت پاداش می افزاید که ارجاع به کاربر در بخشی از 25 ٪ از هزینه دعوت از اس ام اس که تعداد افرادی که از ارسال 1 - سطح خیابان ، از 10 ٪ و 5 ٪ از هزینه اس ام اس که ارسال 2 - 3 - مواجهه و سوم تعداد افرادی که از سطح correspondently.



    آموزش چت با کامپیوتر




    Profile(1شما ميتوانيد اطلاعات خودتان را از اينجا مشاهده كنيد ويا انها را تغيير بديد.

    Room (2 بعد از انتخاب اين بخش شما فهرست رومها را خواهيد ديد .

    Users (3 بعد از انتخاب اين بخش شما فهرست users را خواهيد ديد.

    Top rooms (4 شما از اينجا ميتوانيد برترين رومها را مشاهده كنيد.

    Public rooms (5 شما از اينجا ميتوانيد رومهاي عمومي را مشاهده كنيد.

    Country rooms (6 شما از اينجا ميتوانيد رومهاي رسمي را مشاهده كنيد .

    Rooms (7 شما از اين قسمت ميتوانيد چك كنيد افراد انلاين در روم را و تعدهد انها را عددي كه در سمت راست نوشته شده تعداد زن و عدد سمت چپ تعداد مرد را نمايش ميدهند.

    Contact book (8 شما از اين قسمت ميتوانيد فهرست دوستان خودتان را ببينيد كه از قبل انها را به اين فهرست اضافه كرده ايد. 

    Avacs gallery (9 شما پس از كليك بر روي اين قسمت به بخش البومهاي عكس خواهيد رفت ، شما ميتوانيد البوم بوجود بياوريد و به عكسهاي خود اضافه كنيد .

    Message (10‌ شما در اينجا متني كه ميخواهيد بفرستيد را تايپ ميكنيد.

    Enter (11 شما هنگامي كه متني را نوشته ايد ، با زدن اي كليك enter متن مورد نظر شما وارد صفحه روم خواهد شد .

     Moderating of room (12‌ اين گزينه براي كساني است كه در ان روم تاج دارند و با كليك بر روي ان ميتوانيد ليست كساني كه r.o شده اند و چه كس انها را r.o كرده يا از r.o در اورده يا كساني كه تاج گرفته اند و يا تاج پر شده اند و همچنين ميتوانيد اطلاعات روم را مشاهده كنيد از قبيل rating  يا owner روم و....

    Change settings of chat (13 شما با استفاده از اين گزينه تنظيماتي از قبيل پاك كردن همه پيامهاي روم يا گذاشن تاريخ و... ميتوانيد برخوردار شويد .

    Change avatar (14 شما با استفاده از اين گزينه ميتوانيد براي ايدي خودتان يك عكس انتخاب كنيد

    Change color of message (15‌ شما ميتوانيد رنگ پيام خودتان را انتخاب كنيد.

    Load file (16 شما ميتوانيد اپلود كنيد يك فايل يا قرار بديد عكس يا يك تكست در رو

    Add line (17 شما ميتوانيد يا استفاده از اين گزينه : اضافه كنيد يك عكس يا يك فيلم يا يك ملودي يا يك لينك سايت

     

    Add additional smiley(18 شما ميتوانيد با استفاده از اين گزينه شكلكهاي جديد اضافه كنيد

     

    Add smiley(19‌ پس از انتخاب اين گزينه شما ميتوانيد استفاده كنيد از شكلكهاي ساده



    ورود و ثبت نام

    لطفا http://chat.avacschat.com یا http://chat.avacschat.ru نسخه وب چت زنده برای باز کردن. پس از نسخه وب باز ، این سایت به شما برای نام کاربری و رمز عبور بپرسید. اگر شما از کاربران موجود زنده چت ، سپس نوع نام کاربری ، کلمه عبور و کد captcha برای ورود به نسخه وب چت زنده.













     


    اگر شما کاربر جدید کلیک کنید و سپس بر روی "کاربر جدید" ، انتخاب نام نیک خود ، قرار داده است رمز عبور خود را دو بار ، نوع کد captcha (ترک "مراجع ازت" خالی اگر شما نمی خواهید کسی را ارجاع می شود) و دکمه ارسال را فشار دهید به جدید خود را AVACS گفتگوی زنده شناسه.















    اطلاعات عمومی


    شما می توانید ببینید به چهار قسمت از صفحه ، وجود دارد -- بالا ، چپ و راست و پایین پانل. شما گزینه های اتاق ، پرسشنامه و کاربر گزینه های موجود در بالای صفحه در بر داشت. اسب تند رو حرکت خود را به گزینه های برتر -- "اتاق" ، "منو" و یا "کاربران" برای باز کردن منو استفاده کنید. در پنل سمت چپ و راست ، در اینجا خواهد شد این گزینه ها / دسته ها -- لیست اتاق چت (بالای 10 اتاق ، اتاق های کشور ، اتاق های عمومی ، اتاق خصوصی ، اتاق ها و اتاق های مورد علاقه خود را) ، کی آنلاین هست / در اتاق ، دعوت کاربران ، مدیران ، کاربران خوانده تنها ، تماس با کتاب ، لیست سیاه / لیست بیمحلی ، SuperModerators و آمار.شما همه گزینه ها در ابتدا بعد از ورود می کنید.


    شما باید گزینه های در دسترس خود را به سادگی کشیدن و رها کردن روش. شما از منوی بالای صفحه ، این را دوست دارند در بر داشت.دو رنگ از گزینه های موجود در "منو اتاق" و "گزینه کاربران" ، سیاه و سفید و خاکستری وجود دارد. سیاه و سفید به معنی -- آن را در پانل سمت چپ یا راست شده نمی اضافه نشده است و به معنی خاکستری -- این بوده است در حال حاضر در پانل سمت چپ یا راست اضافه شده است.فرض کنید شما نیاز به تماس با SuperModerators ، سپس فقط باز "گزینه کاربر" کلیک کنید و نگه دارید و "Supermoderator" و کشیدن آن به پانل سمت چپ یا راست صفحه وب و فایل خود را نگه دارید. شما قادر خواهد بود تا با SuperModerators از لیست اس ام که شما به پانل سمت چپ یا راست اضافه شده است.برای استفاده از نسخه جدیدی از وب آواکس گفتگوی زنده ، جاوا اسکریپت را فعال کنید مطمئن در مرورگر وب خود را قبل از استفاده کنید.









    برای ارسال پیام به چت روم ، فقط شما را به نوع به پیام خود را در این جعبه (پایین صفحه) و سپس وارد کنید و یا مجازی را کلیک کنید را وارد کنید دکمه از سمت راست. شما می توانید تعداد زیادی از حرکت ، اضافهکردن افزودنی پذیری خود ، اضافه کردن لینک ، ارسال عکس ، صوتی و یا فیلم های فلش را به گپ زدن ، تغییر آواتار ، چت رنگی. به طور پیش فرض فقط آن دسته از چت روم در حال نشان دادن است که حداقل یککاربر آنلاین. اگر می خواهید برای دیدن همه ی اتاق های گفتگو در هر رده ، تنها با کلیک بر روی آیکون تنظیمات و سپس عبارت "اتاق با کاربران" را انتخاب کنید.  برای تمیز کردن اتاق چت پیام را ، با کلیک بر روی "اتاق تمیز" را انتخاب کنید. اگر می خواهید برای دیدن تاریخ و زمان پیامهای ارسال شده در اتاق چت ، به سادگی بررسی "نمایش تاریخ" را انتخاب کنید.




    اتاق چت



     باز "اتاق" منو از گوشه بالا سمت چپ اضافه کنید و به اتاق چت گروهها پانل سمت چپ یا راست. است شش چت گروهها اتاق در دسترس وجود دارد.  بالا 10 اتاق ، اتاق های کشور ، اتاق های عمومی ، اتاق خصوصی ، اتاق خود را (که در آن شما صاحب یک اتاق) و اتاق های مورد علاقه.  به عنوان تنظیمات پیش فرض ، شما قادر به دیدن فقط آن دسته از اتاق ها ، که دارای حداقل یک کاربر آنلاین. شما می توانید به اتاق خصوصی بدون دعوت نامه اتاق وارد نشود.  شما همچنین می توانید خود را توسط اتاق چت باز "اتاق" منو / دکمه ی "اتاق جدید" ساخت / قرار دادن هر نام و انتخاب دسته بندی و زبان. شما همچنین می توانید مواد اضافی مانند اضافه کردن پس زمینه ، ویرایش و موقعیت پس زمینه ، اضافه کردن و نوشتن یادداشتهای خوش آمدید قوانین اتاق. مطبوعات دکمه ذخیره -- گوشه بالا سمت راست پنجره پاپ آپ.



      






    مدیران سوپر (اس م) :

    مدیران سوپر کاربران قدرتمند هستند. آنها قدرت را به ممنوعیت و یا برداشت خواندن وضعیت تنها به هر کاربر در هر اتاق چت.آنها می توانند روشن / خاموش ضد سیل حالت به هر اتاق چت. آنها می توانند اضافه یا حذف مدیران از هر اتاق. آنها کمک تمام کاربران. همه کاربران می توانند آنها را برای کمک بخواهد.شما می توانید آنها را در سوپر لیست مدیران در گزینه راهنما پیدا کنید.  مطبوعات 4 یا سمت چپ نماد را انتخاب کنید و کلید هفتم (از چپ به راست) از بالا و مطبوعات خوب برای باز کردن "راهنما" # :. باز "مدیران سوپر" لیست خود را برای دریافت کنید.













     








     

    بازرگانان :

    تاجران هستند کیف فروشندگان و همچنین اداره یا سولفور موستارد بود. شما می توانید از کیف پول آنها از طریق راه بسیاری از انتقال پول است که آنها پشتیبانی می خرید. برای خرید کیف پول از آنها تاجر تماس است که از محلی شما / نزدیکترین منطقه است.  و همچنین در صورت تمایل به کمک به آنها را بپرسید.
     شما فقط می توانید مدیران فوق العاده در این لیست را ببینید.  آنها تاج قرمز به عنوان آواتار.



    مشخصات

     در گزینه پرسشنامه ، در اینجا همه از اطلاعات شخصی شما می باشد. شما می توانید نام مستعار خود را ، ویرایش قرار دهید و یا تغییر آدرس ایمیل ، تغییر رمز عبور ، جنس را انتخاب کنید ، آواتار انتخاب کنید ، کشور ، شهرستان ، نام ، نام خانوادگی ، روز تولد ، و در مورد خود شما.  شما همچنین می توانید عکس خود را به مشخصات خود را با کلیک کردن بر روی "به روز رسانی عکس" را فشار دهید ارسال کنند.  ویرایش پس از همه چیز ، لطفا با کلیک بر روی دکمه ذخیره را از گوشه بالا سمت راست پنجره این پرسشنامه. پس از ذخیره کنید ، با کلیک بر روی دکمه متقابل برای بستن این پنجره.















    آمار

     در آمار ، شما می توانید AVACS گفتگوی زنده اطلاعات سرور ، به بالاترین امتیاز از کاربر و ثبت و ضبط بالاترین کاربران آنلاین در اتاق چت.





    سایر اطلاعات

      رتبه اتاق :

    همه اتاق چت از AVACS گفتگوی زنده در اتاق تنظیم رتبه در اتاق چت منو ، آنجا شما می توانید بطور مستقیم در اتاق را وارد کنید. همه کسانی که هفت اتاق است با نمره بالا اتاق های گفتگو.  شمامیتوانیدامتیازرای برای یک اتاق برای افزایش رتبه در اتاق چت.  هر چت رتبه را کاهش اتاق 10 ٪ در هر روز از ارزش کل.

      آواتار :

     
    آواتار خود را از گزینه پرسشنامه و یا پایین صفحه -- 5th انتخاب می توانید. آواتار شما نشان می دهد در درست
    قبل از خود را نیک.



    و اطلاعات کاربر

    شما میتوانید کاربر ارسال پیام خصوصی دیگر, انتقال اشاره گر ماوس خود را به هر کاربر چه کسی
    به
    شما می خواهم
    پیام خصوصی به فرستاده ، و بر روی دکمه سمت چپ ماوس.

    منو ظاهر خواهد شد ، بر روی "پیام خصوصی" و شما شات دریافت این پنجره روی صفحه نمایش این
    می خواهم.


    شما در اضافه کردن بیش از حد حرکت می تواند به عنوان دوست منو اصلی چت روم کلیک چپ
    room.From شما می توانید
     
    ارسال پیام خصوصی به دیدن اطلاعات کاربر ، را کاربر عکس را مشاهده و اضافه کردن کاربر
    به تماس شما کتاب یا لیست سیاه و سفید.


    کاربر به لیست سیاه قرار دهید شما در صورت کاربر که نمی خواهید از پیام خصوصی.
    شما هم در همه این گزینه بالا سمت چپ در گوشه ای از این پنجره پیام خصوصی1
    پاسخ آیکون برای جعبه متن باز ، 2nd است برای اطلاعات کاربر ، 3rd برای کاربر در عکس
    4th برای اضافه کردن کاربر به لیست تماس کتاب و یا سیاه



















    اتاق چت خصوصی

    شما می توانید یک اتاق چت خصوصی تا شما دعوت نامه از آن اتاق را ندارد وارد شود.  همچنین هیچ کس نمی تواند خصوصی اتاق چت بدون دعوت شما دسترسی داشته باشد.

    کلیک کنید برای دعوت دیگر استفاده کنندگان از سمت چپ بر روی آنها اضافه کنید و به گزینه "دعوت". پس از شما آنها را اضافه کنید ، آنها می توانند دسترسی شما چت روم.

    ببینید که چه کسی دسترسی دارد در اتاق ، باز "دعوت" از گزینه های منوی سمت چپ یا راست. اگر می خواهید پاک کنید دسترسی به برخی از خود ، شما می توانید به فهرست دعوت بروید ، سمت چپ کلیک کنید و جوجه روی "حذف از فهرست" # :

    سیل و ضد سیل

    Flooding: سیل :

    [ 27 مهر 1391برچسب:, ] [ 2:53 ] [ ghaleb ] [ ]
    PC version
    .AVACS Live Chat - version for personal computers

    How to run? Just click Start chat. You can drag this link AVACS Live Chat to Desktop for starting chat locally.
    or
    For start PC version of chat you should:
    1-download AVACS Live Chat for computer,
    2-save JAR file to any folder,
    3-Run it.
    If it not start, check please next:
    Java environment. If not installed you need to install java from site JAVA Installer
    May be you need to start it from command line using "java -jar AVACS_Live_Chat_for_Computer_v220.jar"

    v 2.2.0 (crypto) - 05 Nov, 2011, download link:AVACS Live Chat JAR file for computer, Operation systems: Windows XP, Vista, Windows7, Linux, Linux64
    * Added features:
  • Full 128 bit data ciphering - any hacker, internet provider or government cannot catchand read your messages or files
  • Smile choicer whith text entering
  • Error alert showing when server has maintances
  • Drag by touchscreen/mouse for all screen forms
  • Drag by touchscreen/mouse pointer items in lists (up and down)
  • Drag by touchscreen/mouse pointer items in chat (up and down)
  • Arabic writing for main menu
  • Images for file reader
  • Increased a bit sensitivity of touchscreen for buttons
  • Cursor position freezing till select message in chat
  • Room message sending from any window by using #key or touchscreen in buttom place of chat
  • © 2010 http://avacsfreelivechat.blogfa.com

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------

    v 2.1.0 - 26 Mar, 2010, download for mobile phones: jad, jar, for BlackBerry: jad, cod, cod-1

    v 2.1.0 ru
    - russian language ( русский язык ), for mobile phones: jad, jar, for BlackBerry: jad, cod, cod-1


    v 2.2.0
    - 07Nov , 2011, download jad,jar


    v 2.1.0 - 26 Mar, 2010,download jad, jar

    v 2.0.0
    - 01 Feb , 2010, download jad, jar


    v 1.9.2
    - 05 Sep, 2009, download jad, jar


    v 1.9.1
    - 29 Aug, 2009, download jad, jar


    v 1.0.5
    - 20 Jan , 2007, download jad,
    jar
     
     

    05 Nov, 2011 Version 2.2.0 jad, jar 128bit data ciphering, smile choicer, vibration, windows dragging, writing in rooom from anywhere and other things added. More about release


     
     07 Nov, 2011 AVACS Live Chat for Linux/Windows based computers (as installed messanger).Download
     
    Supported phones - Live Chat 
     

     

    I-mate

    SP3

     

    LG

    1600, F2400, G4015, M4410, PM-325

     

    Motorola

    A1000, A1010, A630, A668, A760, A760i, A768, A768i, A780, A845, C380, C381p, C384, C385, C386, C390, C391, C650, C651, C698p, C831, C975, C980, E375, E378i, E398, E550, E680, E680i, E1000, E1000R, L2, L6, PEBL, SLVR, T186, T188, T720, T720i, T722i, T725, V180, V185, V186, V188, V190, V220, V220i, V226, V230, V235, V270, V280, V3, V3 Razr, V3b Razr, V3g Razr, V3i Razr, V300, V303p, V330, V360, V361, V400, V400p, V500, V505, V525, V535, V540, V545, V547, V550, V551, V555, V557, V557p, V560, V600, V600i, V620, V635, V690, V80, V975, V980

     

    Nokia

    3125, 3152, 3155, 3220, 3230, 3250, 3600, 3620, 3650, 3660, 5140, 6020, 6021, 6030, 6101, 6102, 6111, 6152, 6155, 6170, 6230, 6230i, 6235, 6255, 6260, 6265, 6270, 6280, 6600, 6620, 6630, 6651, 6670, 6680, 6681, 6682, 6822,7260, 7270, 7360, 7600, 7610, 7650, 7710, 8800, 8801, 9300, 9500, E60, N70, N71, N80, N90, N91, N-Gage, N-GageQD

     

    Panasonic

    SA7, VS2, VS3, VS6, VS7, X701, X800

     

    Samsung

    A680, A700, C200, C200N, C207, D347, D357, D407, D410, D415, D500, D600, D720, D800, D807, D820, E100, E300, E310, E316, E317, E330, E370, E600, E618, E630, E700, E710, E720, E730, E770, E800, E810, E820, E850, E860, P400, P705, P730, P777, S100, S200, S300, T609, X100, X140, X426, X430, X460, X475, X480, X600, X670, X800, Z105, Z107, Z130, Z500

     

    Sanyo

    S750, MM-7400, PM-8200, VM-4500

     

    Sharp

    TQ-GX10, TQ-GX10i, TQ-GX15, TQ-GX20, TQ-GX25, TQ-GX30, TQ-GX30i, TQ-GX-E30, TQ-GX32

     

    Siemens

    AX75, C65, C6V, C66, CF62, CF75, CFX65, CT65, CT66, C72, C75, CF76, CV65, CV66, CX65, CX66, CX70, CX7C, CXT65, CXV65, CX75, M65, M6C, M6V, M75, ME75, S65, S66, S6C, S6V, S68, S75, SK55, SK65, SK6R, SL65, SL75, SX1, SXG75

     

    SonyEricsson

    D750i, F500i, J300, J300i, K300, K300i, K500, K500i, K508, K508i, K600, K608, K700, K700i, K750, K750i, P800, P900, P910, P910i, S700, S700i, S710, T637, V600, V600i, V800, W550, W550i, W600, W700, W800, W800i, W810, W900, Z1010, Z500, Z500a, Z500i, Z520, Z520i, Z530, Z600, Z608, Z800, Z800i, Z1010

     

    Willcom

    WX310J

     

    Toshiba

    VM4050, TS921

    [ 27 مهر 1391برچسب:, ] [ 2:53 ] [ ghaleb ] [ ]
     

    *******************************************************************


    Supported phones - Live Chat
     
     

     

    I-mate

    SP3

     

    LG

    1600, F2400, G4015, M4410, PM-325

     

    Motorola

    A1000, A1010, A630, A668, A760, A760i, A768, A768i, A780, A845, C380, C381p, C384, C385, C386, C390, C391, C650, C651, C698p, C831, C975, C980, E375, E378i, E398, E550, E680, E680i, E1000, E1000R, L2, L6, PEBL, SLVR, T186, T188, T720, T720i, T722i, T725, V180, V185, V186, V188, V190, V220, V220i, V226, V230, V235, V270, V280, V3, V3 Razr, V3b Razr, V3g Razr, V3i Razr, V300, V303p, V330, V360, V361, V400, V400p, V500, V505, V525, V535, V540, V545, V547, V550, V551, V555, V557, V557p, V560, V600, V600i, V620, V635, V690, V80, V975, V980

     

    Nokia

    3125, 3152, 3155, 3220, 3230, 3250, 3600, 3620, 3650, 3660, 5140, 6020, 6021, 6030, 6101, 6102, 6111, 6152, 6155, 6170, 6230, 6230i, 6235, 6255, 6260, 6265, 6270, 6280, 6600, 6620, 6630, 6651, 6670, 6680, 6681, 6682, 6822,7260, 7270, 7360, 7600, 7610, 7650, 7710, 8800, 8801, 9300, 9500, E60, N70, N71, N80, N90, N91, N-Gage, N-GageQD

     

    Panasonic

    SA7, VS2, VS3, VS6, VS7, X701, X800

     

    Samsung

    A680, A700, C200, C200N, C207, D347, D357, D407, D410, D415, D500, D600, D720, D800, D807, D820, E100, E300, E310, E316, E317, E330, E370, E600, E618, E630, E700, E710, E720, E730, E770, E800, E810, E820, E850, E860, P400, P705, P730, P777, S100, S200, S300, T609, X100, X140, X426, X430, X460, X475, X480, X600, X670, X800, Z105, Z107, Z130, Z500

     

    Sanyo

    S750, MM-7400, PM-8200, VM-4500

     

    Sharp

    TQ-GX10, TQ-GX10i, TQ-GX15, TQ-GX20, TQ-GX25, TQ-GX30, TQ-GX30i, TQ-GX-E30, TQ-GX32

     

    Siemens

    AX75, C65, C6V, C66, CF62, CF75, CFX65, CT65, CT66, C72, C75, CF76, CV65, CV66, CX65, CX66, CX70, CX7C, CXT65, CXV65, CX75, M65, M6C, M6V, M75, ME75, S65, S66, S6C, S6V, S68, S75, SK55, SK65, SK6R, SL65, SL75, SX1, SXG75

     

    SonyEricsson

    D750i, F500i, J300, J300i, K300, K300i, K500, K500i, K508, K508i, K600, K608, K700, K700i, K750, K750i, P800, P900, P910, P910i, S700, S700i, S710, T637, V600, V600i, V800, W550, W550i, W600, W700, W800, W800i, W810, W900, Z1010, Z500, Z500a, Z500i, Z520, Z520i, Z530, Z600, Z608, Z800, Z800i, Z1010

     

    Willcom

    WX310J

     

    Toshiba

    VM4050, TS921



    Hi Friends of AVACS information from this site you've Chat Live aks We invite you to enjoy Chat


    What are AVACS?


    room your cell phone, just call or send SMS or play games you use?

    You're the only ones with computers, are chatting?


    Do you want all the features a chat program on your mobile phone and have the time and place without limits, enjoy the chat?

    Other features a mobile phone, you know what?
    Do you want your files to share with others? How words and the thumbs up or flames?

    So with me you have to explain.

    AVACS a chat program runs on GPRS-enabled phones and Java (Jar) (J2ME.) that the facilities were completed in a chat program gives ...
          AVACS is what facilities?SmileysAVACS is a Engilish MenuSmileys
    1)-Ability to chat and make public chat rooms.
    2)-Ability to chat and make private chat rooms.
    3)-Ability to chat in chatrooms drivers (for countries).
    4)-Private messaging between two people, and to private.
    5)- Users rating based on the amount of chat AVACS members.
    6)-Search chat rooms based on language or country or name of chat.
    7)- Save any messages in INBOX and send or receive. OUTBOX
    8)-used to make all the characters. ID
    (9- avatars.
    10)-Ability to change the chat environment.

    11)-Exchange photos, videos, text, music or any other file.

    12)-Ability to chat through the computer system through a cloth (Web Caht), and requires no special software
    13)-a (NEWS line) to insert messages congratulations, condolences, news, or advertise a blog or website and ....( any of your messages to all users worldwide AVACS will be displayed).
    You may fill out your profile and browse through profiles of other Avacs members. You may add a photo to your profile directly by using your camera phone or if your phone does not have a camera you may add a photo from a file on your computer to the web site.


    Like social network Avacs has advance member search, based on all the data available on each profile.

    More than just a chat site, Avacs allows you to exchange files, photos, music and ringtones.

    If you prefer not to use your photo on the site you may opt for an avatar instead, you'll find a choice of animated smilies and avatars on the site.

    Your Avacs account is not tied to your phone. You can use it on different phones, as long as they support Java applications. The requirement for the chat to work on your cell phone is to have Java support (J2ME).

    About 300 models of mobiles and smart phones are supported by Avacs, phones by Alcatel, Benq-Siemens, Blackberry, LG, Motorola, Nokia, Nec, Samsung, SonyEricsson etc...

    Other handy features are automatic country identification and room filters. Avacs chat has many country specific rooms. If your country has a chat room on Avacs, once you are on the site it will automatically detect your country and open the chat room available for your country. Of course you don't have to stay in there but automatically being sent to a local chat room is a convenient feature if you are looking to chat with people in your area. You 'll also find rooms by communities which allows you to chat with like-minded people.

    Avacs also has one of my favorite features when it come to IM, history of personal messages. The archiving of your instant messages allows you to go back to your previous conversations and search for information you might need.

    Beside their mobile version, Avacs also has chat rooms for PC computer users. For the chat rooms to work on your PC you need to enable javascript. All popular browsers are supported like Internet Explorer 6/7, Firefox 2 and 3, Safari 2+, Mozilla 1+, Opera 9+, Camino 1+ and even the Google Chrome.

    Whether you use the mobile or PC version of Avacs there are no age restrictions which means kids, teens and adults are all allowed to use the public chat rooms and private room features.

    You do not need to fill out a lengthy profile to enter the web version of avacs chat. All you need to do is choose a nickname and a password and you're in.

    Even before you enter a specific room you can view all the rooms available and the messages sent by the users present. This allows you to evaluate the level of activity in any room before making your choice of which room to join.

    The Avacs interface is very flexible and allows you to manage your rooms and users with ease. Within a room you can send photos, files and even video links. If you post a link to a Youtube video for example, all the other chatters in the rooms can watch it directly inside the room.

    Avacs is an international chat platform. It allows users to chat in their native language whether it's Russian, Arabic, Chinese or Japanese.

    When you create your own room on Avacs you get your own personal address that you can send to your friends or simply add to your blog or profile. When your friends clicks on that link he will go directly to the room you've created. Let's say that you create your very own Vancouver chat room, you simply use the link provided to you by Avacs and all the people you send the link to can click on it and join you in the chat room.

    If something goes really wrong, you may send messages to the administrator is case you encounter any problems with the chat rooms or the web site.

    If you're using the Avacs live chat form your computer, you may upload your own personal set of animated smilies or use the ones uploaded by other avacs live chat users from the top100 list.

    You've read what I had to say about Avacs, now it's time for you to experiment it for yourself. If you want to chat with your cell phone click here for the mobile chat, if you want to chat from your computer click here for the web chat.

    8 comments:

    AK-47 said...

    Its good place for chat and make frienship.. Try at ur mobile phone or computer.. Make u love this chat place.. Better than all place chat.. I try and i love it.. Support to avacs chat as best chat place.

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Anonymous said...

    It's good apps chat

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------
    ||¤MOДVIД¤|| said...

    This bhat is great and wonderul for make friends......it is the best chat software for mobile and computer.

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------

    S-MAX said...

    This is best chat apparatus with many cool features , specially for all type mobiles....

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Jackson said...

    yea a cul place for live chat....its the most popular and gud among all the chats i ever used...glad to be a user of this chat....

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Death-Angel said...

    nice chating programme

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Anonymous said...

    i am also new here and do not know how to use it properly so help out.It`s a nice place to be.Gradually we will get there so expect something great

    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    «««£lv!$»»» said...

    AVACS Live Chat is the best chat application for mobile,pc, you van find new friends join rooms,chatting with other users,other culturs,trade purses, join games it is the best chat software for mobile and computer.

    May 28, 2011 19:41PM




    Download Live Chat


     

    <<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>><<


    ComputerComputerComputerComputerComputerComputerComputerComputerComputerComputer

    Open This AVACS Live Chat computers


    server 1

    server 2


    //////////////////\\\\\\\\\\////////////////////\\\\\\\\\\////////////////////\\\\\\\\\\



    Click Media Companion


    Click AVACS Live Chat -releases notes of mobile version

    Chat that is always with you!

    Each of us has tried at least once to enter chat rooms through Internet-browser on PC, WAP-browser on mobile phone, used ICQ, MSN or the like programmes. Some people use such services to get acquainted, other are looking for easy communication, the third - to correspond with business partners. Computer chats and programs have a plenty of functions, but they attach people to PCs, and the abilities of WAP-chats are rather limited.

    In new network product "AVACS Live Chat" for mobile phones supporting JAVA applications, and PC computers (open chat) company "AVACS"(www.avacs.net) has realized popular functions and added a number of up-to-date abilities, directed to mobile phones. Among the main abilities of "AVACS Live Chat" are:

    * ability to communicate in different rooms depending on user interests;
    * creating of the common rooms available to all users as well as private ones, dedicated for intimate communication;
    * exchange of personal messages outside the rooms;
    * filling in the questionnaire and looking through the questionnaires of other users;
    * using photos in questionnaires that became possible thanks to the widespread use of camera phones. For the users who does not have camera in their mobile phones the developers have foreseen the download of photos from the file on the mobile phone, through the WEB-site (http://www.avacs.net/livechat/) in the Internet or by E-mail;
    * advanced search by questionnaire data;
    * exchange of files, photos, music and melodies;
    * the displaying of graphic files and photos on the mobile phone is fulfilled with the prior processing on the server, that allows to choose the appropriate size and format of the image for this very mobile phone model;
    * sending E-mails and SMS messages to the addresses/numbers indicated in questionnaires;
    * creation of contact list (address book);
    * using of animated similes and avatars;
    * changing of message colours and the chat background;
    * ability to enter chat from different mobile phones under your login and password.

    "AVACS Live Chat" has also minor, but handy functions such as automatic country identification, room filters, message to administrator, history of personal messages etc. See the screenshots of the application below.



    From the technical point of view the application is realized as a 3-level client-to-server system, where the data base, logics and intermediate processing are located on the server. After "AVACS Business Life" this is the second application where the user-friendly window interface is used. The use of such technology enabled the developer to lessen the size of the Jar-file being installed on a mobile phone while providing a plenty of functional and graphic abilities, on the one hand, and made it possible to alter or to add new abilities to the application without changing the client part, on the other.


    Help.avacschat.com

    what is Business life

    This game is a new turn in multiplayer games. Comparing to other multiplayer games designed for J2ME-phones, this game enables you much more than playing "face-to-face". In "AVACS Business Life" you will lead your own company to the heights of richness among other counterparts. So, now you start playing "face-to-all" mode!

    The main aim of this game is to become the richest company among all competitors. The main objects in the game are:

    • Stock exchange - here you can buy economic resources or take a look at changes in price for them.
    • Property. All of your property: economic resources (you can sell them from here), house, car, food, etc...
    • Bank. Here you can take an unlimited number of credits or put money on deposit. Remember if you fail to return money before final date of credit - the game will do it automatically (the same is with deposit)
    • Shop. It is like "Stock exchange", but here you can buy food, clothes, exchange your car, house, etc.
    • Relaxation. Just as real businesspeople, you need to take care of your health and mood levels. So, here you can restore your health and relax. You can play at casino (to win or to waste some money)
    • Community. This is the place where you can chat with other players, look at "Top 10" rating, and send messages to company's owners.
    Here are some screenshots



    At the right upper corner of the screen you can see five columns. These are the levels of: food (green), clothes (orange), gas (light blue), health (red), and mood (lilac). Each month you eat 1 pack of food and wear 1 pack of clothes. Gas is needed to heat your house (the amount of gas depends on its size). Also you must sometimes watch the levels of health and mood (to increase them you must eat the best food, wear the best clothes, have a better car, or just go to "Relaxation" or to go on a yacht voyage. When one of those columns comes down, your main screen becomes yellow.

    All mentioned above is only a common description of the game, but the game's world is saturated with surprises and strokes of fate.




    Download: jad jar
    Buy at: Clickgamer, Handango, Mobihan



    Click for Buy AVACS Businesslife 1.0.0 New multiplayer game

    Good luck with playing AVACS Business Life

    **************************************************
    ******************************************
    *******************************
    *********************
    **************
    *******
    ****
    **
    *

    CHAT ROOMS

    Main all popular chat rooms of AVACS LIVE CHAT web version. Click on name to visit.

    Iranian room


    Iran room

    Iranian Chat


    Shiraz Room

    Iranian Bax


    Tehran room


    COMMUNITY ROOM


    ENGLISH ROOM


    GLOBAL ROOM


    INDIAN ROOM


    INDONESIA ROOM


    IRANI ROOM


    IRAQI ROOM


    INTERNATIONAL ROOM


    JAVA ISLAND ROOM


    KURDISTAN ROOM


    NEGARA ROOM


    PAKISTAN ZINDABAD


    Urdu room

    PAK WATAN ROOM


    PERSIAN ROOM


    QATAR ROOM


    ROMANIA ROOM


    SOUTH AFRICAN ROOM


    SUROBOYO ROOM


    United iranian


    UNITED ARAB EMIRATES ROOM

    الإســلاميـه
    البغداديه



    [ 27 مهر 1391برچسب:, ] [ 2:53 ] [ ghaleb ] [ ]